Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
hat, kicsiket.
amd-bol HD5550 korul
nvidiabol meg GT440 korul
0
0
0
0
Chuck avatar
Egy intel E3500 proci milyen vga-t bírna még kihajtani nvidia ill. ati-ból????
0
0
0
0
hnemaria avatar
nagy baj van ! 😃

bepakoltam a gépem egy CM Elite 430 black házba, az előlapi zöld és rozsasziin jack csatlakozokból egy HD AUDIO feliratú kábel jött ki, azt rádugtam az alaplapon amire kell, de amikor hátra van bedugva a hangfal, és bekapcsolom a hangfalat, abban a pillanatban elfeketül a képernyő, a gép megy tovább ...... mi lehet a problem????
0
0
0
0
no avatar
Quadgame94 írta:
A Phenom II X3 720-at lehet 4 magosítani?

Lehet 😉 Csak nem 100% hogy tökéletesen fog működni 😀
0
0
0
0
hassi avatar
Quadgame94 írta:

Én úgytudom, hogy ez is letiltott mag miatt létezik.
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
0
0
0
0
gabesz1024 avatar
Namost,nekem egy olyan gondom van,hogy nem működiknek az elülső jack csatlakozók és nem tudom használni a headsetet(vagyis tudom ha a hátulsóba bedugom,de előlről jobb volna,és nem kéne mindig ki-be huzigatni meg szórakozgatni vele).Realtek alaplapi hangkártyám van,fentvan 1 realtek driver,Audio manager stb..Azt olvastam egy-két oldalon hogy a managerben fel kell oldani az elülső 2 jack figyelését.Ezt meg is csináltam,de mégsem működik ez a szar,csak a hátsó 2.Leszedtem a gép hátulját és ha jól látom be van csatlakoztatva mind2 jack az alaplapba.na ebben kérném a segítségeteket. 😀
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Nagyon szépen köszönöm.
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Jah.. esetleg nemtudnál egy letöltőlinket dobni ahonnan leszedem a bios frissítést? 😃
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
Tamas76 írta:
Sziasztok! Az ASUS P5B támogatja a quad procikat mert a gyártó honlapon aztírja hogy igen a dobozon nem :S