Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
a CF/SLI kepes karikhoz mindegyikhez adnak kabelt.
0
0
0
0
no avatar
igen ati káryáknál van crossfire
2 vagy több videokari összekötése

nvidianál meg sli nek nezezik ugyan ezt a müveletet

de ehhez olyan lapot kell venni ami ezeket támogatja
és elvileg az alaplaphoz adják azt a cuccot amivel össze tod kötni a karikat
0
0
0
0
akos328 avatar
nem csak 2, akár 4 is lehet, ha van elég kakaó a tápban és elég hely az alaplapon meg a házban, de elméletileg 4is lehet.
0
0
0
0
Killer17 avatar
Azt nevezik Crossfirenak ha 2 azonos típusú ATI videókártya van a gépben összekötve,(Javítsatok ki ha rosszul tudnám)
0
0
0
0
Furmann96 avatar
Sziasztok azt szeretném kérdezni mi is pontosan az a crossfire mert nagyjából tudom mi csak Wikipédián nem találtam hasznosat.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
hát lehet nem ad de az meg akkor még rosszabb hogy próbálná mozgatni a motort de nem bírja. Amúgy elvileg 5voltot kiad
0
0
0
0
Devis avatar
akkorát nem ad h a külső winyó tudjon menni 😀 mondjuk lehet h az én winyómmal van problem mert én még a legelején vettem meg 😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
attól még hogy ki van kapcsolva a gép ad áramot az usb én is állandaón gépről töltöm a telefonom és kikapcsolt állapotban is tölt a teló. Na meg pl az optikai egerek is világítanak ha a gép kivan kapcsolva
0
0
0
0
Rolando avatar
na meg is rendeltem WD Elements 1TB-ost
0
0
0
0
Devis avatar
ha most 2,5"-ről beszélünk, akkor igen mivel a táp is lekapcsol, így a külső winyó is. De jobban jársz ha windowsba állítod le mert akkor nem károsodik.
0
0
0
0
Rolando avatar
és a külsö wincherster automatikusan kikapcsol amikor a gép is kikapcsol?
0
0
0
0
Manyik75 avatar
cseszka írta:
Luiboy írta:
cseszka írta:
Lenne gondom crysis 2-vel,leirtam a játék adatlapjánn,ha tudtok segiteni,mert már ujra nyomtam a wint is denem gok