Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
zsolty87 avatar
Cooley írta:
zsolty87 írta:
Sziasztok.
Egy Intel Core i3-2120 processzor milyen vga-t tud teljes mértékben kihajtani?

Még mindig nem a proci hajtja ki a videokártyát. Akármelyik 1 GPU-s VGA-t nyugodtan beteheted mellé. Ha van rá keret meg elég erős táp, akkor egy MSI N480GTX Twin Frozr II-t ajánlanék, most nem nagyon van annál jobb teljesítmény/ár arányú videokártya.

Köszönöm a felvilágosítást. Az a vga jobb mint egy sapphire 5830-as?
0
0
0
0
Cooley avatar
zsolty87 írta:
Sziasztok.

Még mindig nem a proci hajtja ki a videokártyát. Akármelyik 1 GPU-s VGA-t nyugodtan beteheted mellé. Ha van rá keret meg elég erős táp, akkor egy MSI N480GTX Twin Frozr II-t ajánlanék, most nem nagyon van annál jobb teljesítmény/ár arányú videokártya.
0
0
0
0
zsolty87 avatar
Sziasztok.
0
0
0
0
Devis avatar
DPI: megmutatja az egy hüvelykre eső pontok számát (hát ezt csak így tudtam leírni 😆 )
0
0
0
0
akos328 avatar
képpontok száma inchben ha jól tudom Dots Per Inch, de nem biztos
1 inch meg ~2.5 cm

szerk: rákerestem bővebben és ezt találtam: 1 inch²-en 1 280 000 képpontot jelöl.
Egy 25DPI-s felbontás hozzávetőlegesen 1mm × 1mm -es képpontokat eredményez.
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
tényleg!
A zenyémen is van nagyon király
Kössszönöm!!!😀😃

ja és még az szeretném kérdezni hogy mi az a DPI?
sok helyen láttam már de nem tom mi az😊😕😶
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
TripplaXXX2 írta:
Heló!
Most vettem fotópapírt és azt szeretném lérdezni hogy az el lehet e vágni méretre?
Mármint úgy értem hogy én nem akkarok teljes A4-es lapra nyomtatni hanem csak kissebb 13X18-as képeket szeretnék nyomtatni,és nemtom hogy a nyomtató bevenné e .
Elég drága mulatság ám az ilyen fotópapír.1600FT 25DB.
A nyomtató típusa :Hp deskjet 1050.
Fotópapír tipusa:Hp everyday photo paper Glossy
Kössz a választ 😀