Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
samura sem megy fel aszem ebbol szerviz lesz.... megprobalom ugy hogy csak a sam van bent
0
0
0
0
Devis avatar
ha a samsungal jó akkor sztem wd-t vidd vissza garanciába. lehet h megkarcolódott..?
0
0
0
0
niteforce avatar
nemkrisz11 írta:
Nekem win telepítésnél volt ilyen gondom. Akkor én F12-t nyomtam indításnál, és kiválasztottam, hogy elsődleges legyen az optikai meghajtó (a biosban jól volt pedig beállítva).
Szerintem ha elsődlegesnek ott berakod a wd vinyót, talán menni fog.

hiaba allitom be azt. most a samsungra probalom telepiteni de arra sem megy fel
0
0
0
0
niteforce avatar
nem tudom nem bootol es amikor barmilyen os telepitek ra.leall a fenti hibaval
0
0
0
0
nemkrisz11 avatar
Nekem win telepítésnél volt ilyen gondom. Akkor én F12-t nyomtam indításnál, és kiválasztottam, hogy elsődleges legyen az optikai meghajtó (a biosban jól volt pedig beállítva).
Szerintem ha elsődlegesnek ott berakod a wd vinyót, talán menni fog.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
talán hibás oprendszer?
0
0
0
0
niteforce avatar
sziasztok gondom lenne, a wd vinyorol nem bootol a gep, allandoan a reboot and select proper boot device hibat kapom. ha ezt megteszem, es biosban beallitom arrol bootoljon, akkor is. segitsetek!

na ujra kell telepiteni a winfost.... valaki nem tudja bill gates telefonszamat?

nem tudom ujratelepiteni ezt a hibauzenetet kapom hianyzo bootmgr mi a baja a gepemnek? kerlek segitsetek
0
0
0
0
Devis avatar
nincs, ott az i7 van.
bár ott is készülnek az új procik
0
0
0
0
no avatar
és intel esetében nincs buldozer?
0
0
0
0
Devis avatar
ksérletek az i7 leverésére 😆 de am amd dobja ki ha jól tom 4 és 8 magosait (ha nem jól tom akkor vki javytson ki nem vagyok amd fan)
0
0
0
0
no avatar
mik azok a buldozerek?
mert lemaradtam
vagy mik lesznek amd esetében
0
0
0
0
NTSC Jani avatar