Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NTSC Jani avatar
Köszi, de más verzióra gondoltam, mert ezt én is ismerem! 😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Superlompos írta:
nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy van-e olyan program, ami mutatja játékközben a CPU hőmérsékletét, és azt hogy mennyire van kihasználva? 😜

Játsszál ablakos módban addig míg nézegeted az értékeket
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy van-e olyan program, ami mutatja játékközben a CPU hőmérsékletét, és azt hogy mennyire van kihasználva? 😜
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Nagyon jó, megbízható márka.
Nem csak referencia kártyákat ad ki, hanem tuningoltat is. 😜
0
0
0
0
Rolando avatar
az lenne a kérdésem hogy a gainward jó márka?
0
0
0
0
Cooley avatar
Tesla GoD írta:
A Phenom II X4 8xx széria tulajdonképpen Athlon II X4, csak magasabb gyári órajelekkel, mint az athlonoknak van.

Nem egészen, mert a Phenom II X4 8xx-ben 4MB L3 cachet is feloldottak.
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
A Phenom II X4 8xx széria tulajdonképpen Athlon II X4, csak magasabb gyári órajelekkel, mint az athlonoknak van.
0
0
0
0
wdavid avatar
sziasztok!
lehet h nem ide kellene de jobb helyet nem találtam 😀

nos a gondom az h a hang nem működik rendesen a gépen, ha akármilyen hangot kellene kiadni (zene, msn, windows üzenetek) hang helyett csak súgás van 😜

driver gond nincs, mert ha frissíteni akarom azt írja a jelenlegi jó, ha eltávolítom a drivert indulásnál automatán visszarakja de úgy sem jó 😜

32bites Windows 7em van, ASUS M2N-SLI alaplap integrált kártyáját használom 😜

de van olyan h napogik semmi baja megy rendesen aztán meg elkezdi és nem tudom mit csináljak vele 😜

a segítséget előre is köszönöm 😀
0
0
0
0
no avatar
HDX955WFK4DGM vagy HDX945WFGMBOX típusút keress, ennek 95W-os a TDP-je.