Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TripplaXXX2 avatar
sziasztok!
Tegnap ota nagyon lelassult a gépem és az internetem is😞
Szeretnék kérni néhány tanácsot hogy mit csináljak.
Biztos van valami jó program vagy akármi.
Légyszi segítsetek ezt a hsz-t is alig tutam megirni.😠
0
0
0
0
cseszka avatar
Rolando írta:
Sziasztok az Athlonomat érdemes tuningolni?Vennék rá hütöt Mugen 2-t néztem azzal lehetne húzni 4Ghz-re?Nehéz hütöt beszerelni ?Ujra kell-e pasztázni?

Azt h meddig tudod huzni nemtom,de ha ráveszed azt a hütöt biztos tovább tudod huzni mint gyári coolerrel,nemnehéz beszerelni,viszont ujrakell pasztázni!
De szerintem annyira neméri meg huzni,mivel igyse tudod kihasználni a 8400gs vga-val,inkább egy uj/másik karira gyüjts ha játszani akarsz.
0
0
0
0
Rolando avatar
Sziasztok az Athlonomat érdemes tuningolni?Vennék rá hütöt Mugen 2-t néztem azzal lehetne húzni 4Ghz-re?Nehéz hütöt beszerelni ?Ujra kell-e pasztázni?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Akkor inkább adok neki valami más progit! Amúgy a csúszka nem ment tovább.
0
0
0
0
Cooley avatar
Kmisi99 írta:
Haverom tuningolna és ajánlottam neki az msi afterburnert de azt mondja hogy kb 60-70mhz nyit enged ez a max! Hogyan lehet a határát növelni?

A csúszka nem megy tovább, vagy afelett már instabil a kártya? Ha az előbbi, akkor csak biosmoddinggal lehet feljebb tornászni, ha az utóbbi, akkor extra feszültség kell a kártyának a stabil működéshez.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Kmisi99 írta:
Haverom tuningolna és ajánlottam neki az msi afterburnert de azt mondja hogy kb 60-700mhz nyit enged ez a max! Hogyan lehet a határát növelni?

nem azzal húzza
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Haverom tuningolna és ajánlottam neki az msi afterburnert de azt mondja hogy kb 60-70mhz nyit enged ez a max! Hogyan lehet a határát növelni?
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
GokuTM írta:
Hali!