Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Cooley avatar
kisteker írta:
looserking írta:
hali ha 1 alaplap cf et támogat megy 1 vga val is nem ? Meg ha 1 ik slot 4x másik 16x akk érdemesebb 1 vga-t venni pl 50 ért mint 2-t 25 ér ha csak 4x esen megy

Amúgy tényleg erről jut eszembe, mi a különbség a 4x-es és a 16x-es PCIe slotok közt? Más vidkari passzol bele vagy mi? És mi az a CF?

Válaszokat előre is köszööm:
Kisteker

Az x-et a szám elé szokás írni, és a sávszélességet jelöli. Egy gyengébb kártyának elég az x4 is pci-e 2.0-ból, de egy komolyabbhoz már elkél az x8, x8-nál több meg még nem nagyon kell az 1GPU-s kártyákhoz, bár azért megnéznék egy összehasonlítást Crysis 2 alatt egy GTX580-nal. 😃 CF=crossfire azaz többkártyás rendszer AMD kártyákból.
0
0
0
0
niteforce avatar
4x meg 16x a sebessege, ugyanolyan VGA illesztheto bele, max nem tudja a VGA-t teljes egeszeben kihasznalni az a savszel.

a CF az CrossFire az , amikor tobb AMD GPU-s kartya van egy rendszerben, amikor ezeknek a teljesitmenye osszeadodik. ennek nvidia GPU-s kartyak eseteben a neve SLI, viszont a CrossFire -nek az SLI-vel szemben nagyobb a hatekonysaga.
0
0
0
0
kisteker avatar
looserking írta:
hali ha 1 alaplap cf et támogat megy 1 vga val is nem ? Meg ha 1 ik slot 4x másik 16x akk érdemesebb 1 vga-t venni pl 50 ért mint 2-t 25 ér ha csak 4x esen megy

Amúgy tényleg erről jut eszembe, mi a különbség a 4x-es és a 16x-es PCIe slotok közt? Más vidkari passzol bele vagy mi? És mi az a CF?

Válaszokat előre is köszööm:
Kisteker
0
0
0
0
matyosowski avatar
ha a lap támogatja a CF et attól még megy 1 karival. A másik kérdés meg egyértelmű, ha kicsi az eltérés a 16x és a 4x között akkor 2 kártya ha nagy akkor 1 kari😃
0
0
0
0
Borbi avatar
simon7109 írta:
üdv.