Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
pakai93 avatar
valaki meg tudja nekem mondani h ez konkrétan mit jelent:
FSB: QPI; Up to 4.8GT/s

és mi a különbség ez és az FSB: QPI; Up to 6.4GT/s
között? 😊
0
0
0
0
niteforce avatar
64 bites oprendszered van?
0
0
0
0
Matyi10 avatar
Sziasztok az miért van hogy csak 2gb memoriátír a gép amikor 4nek kellene lennie megnéztem jól van berakva a gépbe...
0
0
0
0
sisko avatar
Hagrid írta:
Az hogy lehetséges hogy egy ati radeon x1650pro(512mb) -ra DirectX 11-et ír az Everest?
A proci meg alaphelyzetben 60-55 fok közt ugrál ami azért nem egészséges
.

Magára a vga-ra ?Mert ha win7-ed van,alapból felkerül vele a dx11,de a vga attól még dx9-es marad.
0
0
0
0
niteforce avatar
Osynho írta:
Hát azért az eléggé ki lenne centizve. 😕 A 400-as ctg 300W-ot tud 12V-on, ráadásul 2 felé van bontva ez a rész. 2db 18A-es ág van, ami ugye 2x216W. Namost az 5870 tdp-je 188W. Játékok alatt több mint valószínű, hogy menne, egy IBT + Furmark alatt már szépen izzadna. 😀

kosz, csak kivancsi voltam hogy kb milyet bir el. 😀
amugy egy HD6850 van kiszemelve a gepbe 😀 azt akkor biztos viszi 😃
0
0
0
0
WyhoS avatar
Helló , mitől lehet az h a fejhallgatóm (genius hs04su) néha a csak a bal oldala szól kb 10 percenként csinálja ezt, talán kezd tönkre menni ? Vállaszokat előre is köszi !
0
0
0
0
Hagrid avatar
Az hogy lehetséges hogy egy ati radeon x1650pro(512mb) -ra DirectX 11-et ír az Everest?
A proci meg alaphelyzetben 60-55 fok közt ugrál ami azért nem egészséges
.
0
0
0
0
Devis avatar
együtt még nem
csak azért írtam le mert:
Hát azért az eléggé ki lenne centizve

azt hittem úgy értetted hogy necces lenne

procimra meg azért gyanakodtam h 108 körűl eszik mert ugye 3.5ghzen jár
0
0
0
0
Osynho avatar
Hol írtam, hogy nem bírná? 😀
A D820-nak 95W a hivatalos TDP-je, ami persze korántsem jelenti, hogy ennyit eszik.