Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
tothricsi95 avatar
philips20 írta:
a másik gép felismeri a 8gb ot igen 😃

amúgy igen azt én sem értem hogy ez is mi már mióta összeraktam csak ennyin megy pedig 800mhz esek

Régi RAM-om nekem is 533-as volt, a mostani 667..😃 És ez, hogy 533 valahogy nem befolyásolhatja mittudomén, pl a proci szorzóját vagy valamit?😃
0
0
0
0
philips20 avatar
a másik gép felismeri a 8gb ot igen 😃

amúgy igen azt én sem értem hogy ez is mi már mióta összeraktam csak ennyin megy pedig 800mhz esek
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
philips20 írta:
64bites a rendzser, és azt hogy lehet álítani ? hogy teljes legyen ?

amúgy itt vannak a képek a bioszból:

Hát másik gépednél felismeri mind a 8GB-ot?😃D Mert ha igen, akkor nem tudom..De lehetn olyan hibája a RAM-nak, hogy kevesebbet jelez e Windows?
Most nézem, 533MHz-esek a RAM-jaid..Nem lassú az kicsit?😃
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
philips20 írta:
nem hiszem bár az eggyik ram lehet hogy rossz, mert azt irja a gép hogy 4gb ram de csak 3,3gb használható

Hát ha 32bites Win7 akkor jah...vagy ha 64bit-es akkor meg lehet, hogy a Videókártya RAM-ja miatt ismer csak fel annyit...
0
0
0
0
no avatar
kéne egy kis segitség a top 10 legelső játékához a top 1 játékhoz irtam vmit olvassátok el pls és ha tuttok vmit a probléma megoldására segitsetek 😀 előre is köszönöm
0
0
0
0
philips20 avatar
nem hiszem bár az eggyik ram lehet hogy rossz, mert azt irja a gép hogy 4gb ram de csak 3,3gb használható
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
philips20 írta:
tothricsi95 írta:
philips20 írta:
disableden volt most átraktam autmatára de igy se látok változást sajnos 😞

És nincs még ott valami ilyesmi beállítás? 😕 Nem lehet igaz...rohadtul kíváncsi lennék rá, hogy mi a bánatért csinálja ezt...