Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
matyosowski avatar
Csá all!

Van olyan AMD Phenom II X2 es proci amelyik szorzózármentes és lehet négymagosítani (17 e FT környékén)?
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
DoN_BeNCe22 írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy: Elkezdek játszani egy játékkal és rá fél perce fekete lesz a kép alatta még megy a hang aztán ujra indul, mi lehet a gond vagy mivel?
Valószínűleg túlmelegszik a karid, csekkold a hűtést, minden rendben van-e. Esetleg még instabil lehet, ha korábban húztad, bár olyankor többnyire szétesik a kép.
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
köszi a válaszotokat😀
0
0
0
0
DoN_BeNCe22 avatar
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy: Elkezdek játszani egy játékkal és rá fél perce fekete lesz a kép alatta még megy a hang aztán ujra indul, mi lehet a gond vagy mivel?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok
Sürgős segítség kellene. kiírtam a Windows 7 Ultimate (64 bit)-t és mikor újraindítom a gépet nem bootol. Többször is próbáltam de nem ment. Aztán már a Windowson belül is próbáltam feltelepíteni de ott mikor megnyitottam a setup exe-t azt írta ki hogy nem lehet megnyitni, mert ez 64 bites és nekem most 32 bites van fent. Ezután kipróbáltam a 32 bites windowsomat és azt simán bootolta. Pedig a processzorom támogatja a 64 bitet. Nem tudom mi lehet a gond. Szerintetek mi lehet a baj? Hogy lehetne megoldani ?
0
0
0
0
niteforce avatar
bongeszobol a chrome mostansag a legjobb, ha lassabb a neted akkor opera, mert abba van opera turbo.

szemely szerint firefoxot hasznalok, de nem azert mert a legjobb, hanem mert ugy megszoktam, hogy nem tudok atallni 😃

hardX írta:
Melyik paszta jobb?

Noctua HT-1 1000 ft
Arctic MX-4 1500 ft
Thermeltake TG-1 2200ft

sztem az MX-4 a legjobb, arrol nagyon jokat hallottam
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Böngésző: Opera vagy Chrome (bár ezek nagyon hasonlítanak egymásra)
0
0
0
0