Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ximo avatar
Gta4vevo írta:
Bocsánat ha nagyon nagy tudatlanságot fogok írni most!
De azt halottam egyik fórumon hogy az inteles alaplapok 1333MHz-es memóriáknál nem fogadnak be többet.
Na most ez igaz ? Mert amikor olvasom az alaplapi adatokat némelyikhez 2133MHz-et is írnak (inteles)

Ez csak annyit jelent, hogy az Intel ennél magasabb ótrajelen nem garantálja, hogy mennek a ramok, ez inkább az alaplapon múlik, ha az alaplapod 2000MHz-en képes kezelni a RAM-okat akkor annyin is tudod használni.

Kérdés: Volt egy kis vihar nálunk Pécs körül amit dörgés villámlás, áramingadozások/szünetek kísértek. Namost mire haza mentem addigra a modem-em nem működött (nem tudom összefügg-e az imént vázoltakkal, mert ár régóta halódott).
A géppel szerencsére első látásra minden rendben volt, se fagyás, se hibaüzenet, semmi. Amikor ki akartam kapcsolni akkor viszont a Windows rendben leállt, majd a winchester is elhallgatott, azonban az összes rendszer hűtő, és a CPU venti is mentek tovább, nem volt mit tenni fizikailag leállítottam.
Ezután újraiddítás, a windows nem jelez hibát indításnál, a rendszer stabil, újra kikapcs, minden megismétlődik.
Ekkor BIOS-ba be, minden OC-ot visszavettem, semmi hatása, ezután alaplapi elem ki-be a hiba továbbra is fenn áll.
Nincs ötletem mi okozhatja, közben a gép ugyan úgy megy, mint annak előtte, csak éppen nem kapcsol ki rendesen...

Valakinek ötlete?
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Melyiket?

[url]http://***/webshop/product/_thermaltake_af0018/125656[/url]
[url]http://***/?product_id=116856[/url]

ipo n .hu

Nekem mind2 tetszik kinézetre mind2ről tudom hogy jól hűt DE melyik halkabb?
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Amit a 2. Bekezdésben irtál akos, azt én is tudtam, de ha a procihűtő amit kinéztem 3 pines csatlakozója akkor rádughatom 4 pines csatira
0
0
0
0
foxbet avatar