Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
720p HD a felbontás aszt hiszem, egész jó minősége van
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
azt szeretném kérdezni hogy a digitális adásokon mekkora a felbontás és hogy nekem full hd-s tv-m van azon a digitális milyen lenne
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
azt szeretném kérdezni hogy a digitális adásokon mekkora a felbontás és hogy nekem full hd-s tv-m van azon a digitális milyen lenne?
0
0
0
0
asdasd1 avatar
Kösz Misi, ilyen teszteket olvasgattam , meg azt tudom , hogy felső kategóriás hűtő, de úgy látom ár/érték arányban a legjobb. Szóval ilyen lesz 😃
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
asdasd1 Nem rossz márka és jónak néz ki itt egy kis teszt
[LINK]

Rolando
Gyárilag a processzorhűtőre rakják így nem kell bajlódni. Kivéve a nem gyári hűtőket amit külön veszel a procihoz de azokhoz is adnak kis zacskóba vagy tubusba és ebben az esetben csak egy fél borsónyi kell a procikupakra a többit pedig szétnyomja a hűtő
0
0
0
0
Rolando avatar
a mostani processzorokat gyárilag höpasztázzák?vagy adnak hozzá vagy azt külön kell venni?és csíkokban kell pasztázni a procit?
0
0
0
0
asdasd1 avatar
alpenföhn matterhorn ez jó vétel? vagy ilyen ár/érték arányban van ennél jobb?
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
azt szeretném kérdezni hogy a digitális adásokon mekkora a felbontás és hogy nekem full hd-s tv-m van azon a digitális milyen lenne?
0
0
0
0
akos328 avatar
ez a Llano megldás akkor most olyasmi is lehet mint egy crossfire? Lehet ezeket már kapni és ha igen mennyiért?
0
0
0
0
foxbet avatar
Habor írta:
mi ez az fm1 proci meg lap?
ez a buldozer?
https://gepigeny.hu/webaruhaz/product.php?id=2485