Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
az isten állatkertje megint kinyitott.
Azt mondta az egyik barom (mert ő 18 éves és ***agyerek mert sok gépe volt) hogy a 4650 sokkal jobb mint egy 3850. mondtam neki hogy jőjön ide fel és írja ki.... 😀 cuki emberek élnek mostanában és hogy a tesztek szerinte nem igazolnak semmit mert procifüggő
0
0
0
0
niteforce avatar
foxbet írta:
Azért jó mert orosz😆

ja 😃 nézd meg, a 40 éves szovjet metró igaz hogy van ami kigyullad de még mindig megy 😂
0
0
0
0
akos328 avatar
niteforce írta:
foxbet írta:
Kaspersky Internet Security a legjobb.

az igaz, nekem is az van fent 😀

én is azt használom a NOD32 Eset SS melett felváltva. Bár most a NOD-nak ez az új 5.0 bétája elég jónak tűnik, sok extrával.
0
0
0
0
foxbet avatar
Azért jó mert orosz😆
0
0
0
0
niteforce avatar
foxbet írta:

az igaz, nekem is az van fent 😀
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
én most telepitem a bitdefender internet security 2012-őt😆
MEGLÁSSUK MILYEN
0
0
0
0
foxbet avatar
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
nincs virusirtód??😲
és ha bekapsz valamit?😆
virust😆
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Miutám új, ezért nem ismerem. Nekem sokáig Avast volt, előtte pedig Nod32, Eset Smart Security, AVG antivirus, AVG anti-spyware, Spywareterminator.

Most jelenleg nincs vírusírtó a gépemen, mert nem sok értelmét látom.
0
0
0
0
Cooley avatar
TripplaXXX2 írta:
heló!
azt szeretném kérdezni hogy szerintetek jó virusirto e az F-SECURE CLIENT SECURITY?ami most jelentt meg

Én inkább a Kaspersky, BitDefender vagy Panda Cloud progikra szavazom.
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
heló!
azt szeretném kérdezni hogy szerintetek jó virusirto e az F-SECURE CLIENT SECURITY?ami most jelentt meg
0
0
0
0
cseszka avatar