Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
hát felmész valamelyik torrent oldalra, és szedsz egy aktiváltat
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
igen csak torrenten mind ilyen trial reset van sajnos tom hogy az a legjobb😆
Van valahol valami jo linked ahol nem csak trial-os van?
Amúgy a probaverzios az ugyanazt tudja mint a teljes nem?
Csak kiprobálás
0
0
0
0
foxbet avatar
pedig a Kaspersky a legjobb védelem a behatóló hackerek és a virusok ellen.
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
a kasperky nekem nem jön
ÉS AZ AVAST ILYEN?JOBB?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
páan jönni fognak hogy óóóóóó kva jó meg mit tudom én. De a legtöbb panasz van rá és sokmindent átenged.
0
0
0
0
niteforce avatar
szerintem nem annyira, inkább avast, vagy kaspersky
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
azt szeretném kérdezni hogy szerintetek jo virusirto e az ESET SMART SECURITY 4.0?Köszi!
0
0
0
0
no avatar
mind a 2 vinyó sata
2,5-ről cseréltem 3,5-re
0
0
0
0
foxbet avatar
nyaloka írta:
megmozgattam de semmi

Nekem is volt hasonló problémám de ugy tünik hogy nálad ez nem vált be nálam igen. Véletlenül nem IDE-ről váltottál Sata-2-re?
0
0
0
0
foxbet avatar
A táp kábel picit "be rozsdásodot" meg kéne mozgatnia vinyóban hogy a roszdás"izületei" jók legyenek.
0
0
0
0
no avatar
mármint mien foglalatba?
még mielőtt cseréltem volna ki a két vinyót azelőtt még volt kép de utána már nem
0
0
0
0
foxbet avatar
biztos régiek a vezetéket és nem jól érintkeznek ha berakod az újvinyot akkor kicsit mozgasd meg a foglalatba.
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
ma vettem egy új hdd-t mert a régi beszart csak itt az a probléma hogy ha átkötöm az új vinyot a régi helyére akkor nincs kép ha pedig a régit kötöm vissza akkor sincs kép
valaki tudna segíteni?
előre is köszönöm a válaszokat
0
0
0
0
niteforce avatar
szerintem az XFX legyen, de a másik is jó
0
0
0
0
warcraftman avatar