Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Gerdzso avatar
miért szól a rádió a gépemen??? tehát nem nyomok be semmit se de megy vmi külföldi rádió... általában csak este szokott szólni... de elég idegesítő :S ötletek?
0
0
0
0
kisteker avatar
Sziasztok!

Ez a processzortámogat DDR2-es RAM-ot?

IntelŸ Core2 Duo Processor E8400

Részletesebben a RAM-omról:
1x 1GB 800Mhz DDR2 Kingmax RAM
1x 2GB 800Mhz DDR2 Kingmax RAM

(OS: Win7 32-bit Ultimate E.)
0
0
0
0
akos328 avatar
akkor olyan kábelt kell venni, ami HDMI - D-Sub. De a lehet HDMI - Scart is, mert biztos az is van a TV-n
0
0
0
0
frank04 avatar
Sziasztok! Mostanában vennék laptopot, és TV-vel szeretném összekötni. A TV-n csak VGA és egy stereo jack bemenet, és egy CMP van, ami 5 lyukból áll.
A kérdés h minden laptopot összelehet kötni így a TV-vel, vagy erre is figyelni kell a vásárláskor?

VGA-val össze tudod kötni, a jack meg a hangra kell azt is össze tudod kötni, és kész
általában minden notin van VGA kimenet, a jobbakon DP és HDMI is van.

És ha a laptopon csak hdmi van, és a tv-n meg amit írtam? Azt is meg lehet oldani?
0
0
0
0
levi27 avatar
Értem 😃 Kösz az infót 😀
0
0
0
0
hojofor avatar
Igen! Nem szabad próbálkozni, mert nagy veszteségeid lehetnek. Vidd el egy pc szaküzletbe vagy szerelőhöz. Ott talán vállalnak tesztelést. Láttam már esetet (suliba infó órán) hogy a tanár összerakott egy gépet és azt mondta, hogy letesztel egy alaplapot, hogy jó-e még (olyan alkatrészeket használt amire már nem volt szüksége, tehát semmit se kockáztatott!) meg is lett az eredménye. Minden amit beletett leégett 😃 jó kis szag volt 😀
0
0
0
0
levi27 avatar
Szépnapot! 😃
Ha van egy alaplapom ami (talán) rossz de belerakom a cuccokat(amik jók) tönkremehetnek? Magyarul lehet valami baj ha kipróbálnám hogy jó-e vagy sem? 😀
0
0
0
0
sanya999 avatar