Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Igen úgy tudom újat vett. A vga nálam jó volt csináltam a hirdetéshez tesztvideót akkor működött. Majd megkérdem hogy próbálja máshol tesztelni bár a mostani gépébe pár hete még egy 4670 ment. a CM táppal
0
0
0
0
Osynho avatar
Másik gépben is le kellene tesztelni a vga-t. A tápot újan vette?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Nagy szakértők segítség.
Eladtam a 4870 es vgamat a gyereknek volt egy Cooler Master 400w os régi tápja 12V os ágon 270W továbbá egy 2 magos intel E6600 asa
Nos ekkor várható volt hogy nem bírja a táp mert lekapcsolt. De most vett egy 500w os Be quite tápot és leállogatott a gépe. Aztán később jó lett a kép is jó. De 2x befagyott. Szerintetek?
Nem akarok bukni közel 20k-t 😲
0
0
0
0
kisteker avatar
niteforce írta:
azért a HD5750 nem kis ugrás a HD5670 hez képest. Más GPU van már benne. 1440*900 a monitorom, ilyen felbontáson már nem tud jó teljesítményt adni az új játékoknál.
720p körüli felbontásban elég jó teljesítményt nyújt.

nehogy félreértsetek a HD5670 faxa kis kari, nem olyan mint egy GF GT 210, mert azért szépen el lehet vele játszani, de magasabb felbontásra már nem jó.

Ott a pont. Nekem kb. másfél éve van 5670-em, és akkor amikor vettem még egész pofis kari volt. Most már tényleg kicsit elavult... 😞
0
0
0
0
niteforce avatar
azért a HD5750 nem kis ugrás a HD5670 hez képest. Más GPU van már benne. 1440*900 a monitorom, ilyen felbontáson már nem tud jó teljesítményt adni az új játékoknál.
720p körüli felbontásban elég jó teljesítményt nyújt.

nehogy félreértsetek a HD5670 faxa kis kari, nem olyan mint egy GF GT 210, mert azért szépen el lehet vele játszani, de magasabb felbontásra már nem jó.
0
0
0
0
akos328 avatar