Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
kisteker avatar
SZiasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a kábelek, ill. áramkörök hogyan szállítanak adatot? Tudom, ott a google, de én ezt egyszerűen szeretném hallani! 😀
0
0
0
0
akos328 avatar
😜 pedig tisztességesek voltak, még fel is hívtak h az akkor választott alaplapom elfogyott, de ajánlanak egy másikat, és nem drágábatt, hanem olcsóbbat ajánlottak, amit most láttok is. és ezen kívül semmi gond nem volt.
0
0
0
0
niteforce avatar
rendes boltnál ez nem fordulhat elő 😀
0
0
0
0
akos328 avatar
Én is beparáztam 1 kicsit, amikor kihoztak egy 10x5x10 Cm-es dobozt, ebben volt egy másik doboz, amibe a hűtő. nah de hol a Proci??? lecsúszott a doboz aljára, gondolom szállításkor, de eléggé bevoltam rezelve most mi van.😃
0
0
0
0
niteforce avatar
ja erről hallottam hogy ilyen papírból készült procikat és hűtőket adtak egy hivatalosnak tűnő dobozban 😃
0
0
0
0
ea-st-ar avatar
Synda írta:
akos328 írta:
Jah meggyőztétek, mint én régebben, nagy Intel fanatikus voltam, de amikor gép vásár elé kerültem, hirtelen tökéletes lett az AMD😃, mivel 10-est spóróltam alapon és a CPU-n is. és egy rossz szavam sem lehet, se a CPU-ra se a VGA-rka. De miért is lenne hiszem processzor az processzor, ezekből nincs eredeti és hamisítvány....

[LINK]
[movie=youtube]54tDqM5-6RU&feature[/movie]

😜

Ez baromi nagy ! 😃😃

Valahol jol kicsereltek benne mindent :>

Szerencsetlen.
0
0
0
0
akos328 avatar
érteni nem sokat értettem belőle, de mi nincs rajta tüske vagy mi??? 😂
0
0
0
0
akos328 avatar
Jah meggyőztétek, mint én régebben, nagy Intel fanatikus voltam, de amikor gép vásár elé kerültem, hirtelen tökéletes lett az AMD😃, mivel 10-est spóróltam alapon és a CPU-n is. és egy rossz szavam sem lehet, se a CPU-ra se a VGA-rka. De miért is lenne hiszem processzor az processzor, ezekből nincs eredeti és hamisítvány....
0
0
0