Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
egy ienel énis bemennék a suliba igaz akkora mint a sulink 2 szerese de mind1 a tescónál leparkolok vele 😆
0
0
0
0
akos328 avatar
okész kössz a segítséget, akkor a CSX marad., mostmár csak az eddigi moduljaimtól kéne megszabadulni...
0
0
0
0
matyosowski avatar
a dual channel ha jól tudom akkor 3-5 % gyorsulás de nem biztos. Tényleg nézd meg googleban egy teszben.
0
0
0
0
apetit1989 avatar
A Dual channel gyorsítja egy csöppet, nézz utána a neten. Érdekes, igazából a kit szokott valamicskével drágább lenni, mint a szimpla modul.
0
0
0
0
akos328 avatar
Áh köszi😃 feszkót nem tudom mennyi, az nincs a leírásban, annyi h 1333mhz, mondjuk a CSX-en f@sza hűtőborda van.

most nézem részletesebben h a CSX végülis 2x2 GB, a Kingmax meg 1x4, ha Dual chanel akkor működésbe mennyivel másabb?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Véleményem szerint nyugodtan vedd meg az olcsóbbat. Az a kingmax, hogy ha ugyanannyi a frekije, mint a CSX-é, semmivel sem tud többet.
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Inkább CSX szerintem 😀
0
0
0
0
akos328 avatar
Sztetek a CSX mint gyártó milyen, mert láttam, 4590 4 GB-os 1333Mhz RAM modult, de láttam Kingmaxot 4720-ért. Megspórólhatom -e azt a pár forintot, vagy vegyek inkább kingmaxot?
0
0
0
0
no avatar
ha nem win 98 vagy 2000 ret használsz akkor passz 😃
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
pls help!

Egy rohadt régi driver volt fent a gépen ATI 8.4 asszem, le töröltem és leszedtem a ATi 10.2-t, mert ezt adta ki az X1650 legfrissebb drivereként. Amikor telepíteni akarom azt írja ki hogy a driver nem talált kompatibilis hardvert...
Mit csin?
0
0
0
0
no avatar
tudom hogy poénak szántad énis az elözö mondatom 😆 lehet pár deka suja az tuti :_D
0
0
0
0
cseszka avatar
Scoutmap300 írta:
cseszka ez nem pár deka de ha feltudod emelni akor megemelem a kalapom előtted 😆