Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
carnage avatar
nem a mostanira kötném rá hanem egy core2-es és egy 8800gtx-re
0
0
0
0
Osynho avatar
Természetesen az utóbbi, bár nem egy teljesítménybajnok, de a mostani gépedhez bőven elég.
0
0
0
0
carnage avatar
Hello!
Szerintetek melyik tápot vegyem?
LC Power 550w vagy fsp 350-60MDN 350w
😃
0
0
0
0
Matyi10 avatar
hnemaria írta:
nem. Valamelyik kaetya meg 100 fole is megy, es semmi baja nem lesz. 45 az jonak szamit uresjaratban is .

oksa köszi.
0
0
0
0
hnemaria avatar
nem. Valamelyik kaetya meg 100 fole is megy, es semmi baja nem lesz. 45 az jonak szamit uresjaratban is .
0
0
0
0
Matyi10 avatar
45 fokos GPU az soknak számit?
0
0
0
0
Robi1995 avatar
köszi😀 le bírja mivel nem gyári hűtő csak haveromnak kéne és ezért kérdeztem
0
0
0
0
niteforce avatar
ha le bírja a procit hűteni akkor igen
0
0
0
0
Robi1995 avatar
Sziasztok!

Nekem az lenne a kérdésem hogy, egy AM3-as procira lehet tenni AM2-es hűtőt?
0
0
0
0
niteforce avatar
mit bízzon a szervizre? az OS telepítést? semmivel nem nehezebb mint egy sima progit feltelepíteni.
0
0
0
0
aknakukac avatar
Hát jó esetben.De azt is bízd szerintem szervízre!
0
0
0
0
no avatar
apetit1989 írta:
Nem kell hozzá haver. Ha játszás közben nem kapsz kékhalált, az alapvető alkatrészek biztos jók. Tehát graf kártya, prosesszor, ramok. Biztonság kedvéért megküldeném a gépet memtest+ -el, hdd teszttel.
Ha winreinstall nem segít, nézd meg alaposan az alaplapot a lan IC körül (általában realtek chipek szoktak lenni), ha csúnya, dobj a gépbe egy hálókártyát.
Halkan megjegyezném, hogy szoftveres hibája is lehet a gépnek, rosszak a regisztrik, vagy valami. Próbáld meg a netezést más böngészővel. Lehet, hogy a flash pluginod beteg.