Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
humerot avatar
egy athlon II x2 250 hány mhz-n kezli a ddr 3-mas ramokat,
0
0
0
0
stalker41 avatar
extreme digital -t ne hagyd ki linkelni nem tudom keress rá gugliban
0
0
0
0
cseszka avatar
Nemigazánn találtam jobb forumot neki.Ezeket néztem énis.
0
0
0
0
0423mark avatar
[LINK]
[LINK]
[LINK]
[LINK]
Tessék de am tényleg rossz helyre irtad 😃
0
0
0
0
cseszka avatar
Nembiztos h johejre irok,nekem kellene pár szegedi számtech üzlet webcime h szétnézhessek mi hol mipíz.Mivel szerbiában élek max szegedig tudok menni,rendelni meg nemtok,mert nincs kinek,meg mien cimre.Ezért kérem a föleg szegediek segitségét,de másokét is meghalgatom.IDC-t néztem,AB informatika weboldala meg nemelérhetö.Esetleg ha valaki tud még,az irjo.Tom google a barátom,de nemigazánn találtam.Szeged viszont elég nagy ahhoz h necsak ez a kettö legyen aminek weboldala is van.
Elöre is köszi.
0
0
0
0
_AsheXp avatar
AIDA64-nek milyen verzióját szedjem le és honnan, valaki dobna egy linket?
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
niteforce írta:
nem teljesen értem mit akarsz, de vannak ilyen sata-molex átalakítók, és akkor megoldhatod hogy sata-molex-6 pin

van egy hoszú kábeles Sata csatlakozóm. leszedem a sata fejet és ráteszek egy 6pinest, úgy ahogy van hogy 3 kábelt elosztok 6 fele. mert ezen a tápom nem 6pines kábel van hanem 5 pines sata
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
hát akkor fogalmam sincs már mi lehet. Próbálj meg mindent lekötni csak proci egy db ram és vidikari legyen bent más eszköz nem lehet valami bekavar
0
0
0
0
no avatar
Kmisi99 írta:
hol írja a problémát? a honlapon? mert ott a hosszú sípolás azt jelenti minden teszten végigment. ha hagyod menni a gépet windows hang nem hallatszik? prbóálj meg egy bios resetet is. Az alaplapokon van ilyen óra elem ilyen
[LINK]