Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MC MaRcI avatar
és akk a win7 hez milyen drivereket kell leszednem?
a legújabb ati driver 11.8 ? és az jó?
0
0
0
0
Devis avatar
üdv
melyik az a csapágy ami hogyha lóg akkor nem hangos? van egy noctua venti aminek sso csapágya van de nem tudom h az hangos-e ha a venti lóg 😕
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
de akk ezzel sem lesznek komolyab gondok ugye már mint úgy menni fognak a játékok ahogy eddig?
am nekem a bad company 1600x900 ban ment maxon dx9-ben akadás nélkül
de am szinte az összes mai játék elment eddig maxon 1600x900-ban szóval ezért kérdezem hogy gondolom ezután is elfognak
0
0
0
0
foxbet avatar
MC MaRcI írta:
de az mit takar hogy megeszi a procim?
lassú lesz a gép vagy mi? játékokban okoz e majd valmit?

Hát az az ennél modernebb 2 magos athlon II x2-t 250-et HD4830-al a Battlefield Badcompany 2 70%-osan használta ki . A tiedé meg régebbi és az új játékok már 4 magos procik az ajánlottak.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
de az mit takar hogy megeszi a procim?
lassú lesz a gép vagy mi? játékokban okoz e majd valmit?
0
0
0
0
foxbet avatar
MC MaRcI írta:
ja csak ha azt akarom hogy 4 gb ramom legyen akk már új alaplapot új tápot új procit kell vennem

akkor marad a32 bit mert új lap esetén már ajánlott az újra telepítés.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
ja csak ha azt akarom hogy 4 gb ramom legyen akk már új alaplapot új tápot új procit kell vennem

am hogy érted hogy megeszi a procim lassú lesz vagy más problémák nekem az a lényeg hogy a játékok normálisan menjenek azokal nem lesz gond?
0
0
0
0
foxbet avatar
MC MaRcI írta:
na elérkezett az idő hogy feltegyem a win7-et azt akarom kérdezni hogy lassítani fogja e a gépem vagy nem ? ésa játékok rosszabbúl futnak e majd és hogy egyáltalán megéri e rárakni
32 bites windows 7 lesz