Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
foxbet avatar
kisteker írta:
Sziasztok!

Szerintetek a terv gépeimbe túl erős/gyenge tápokat raktam?

Bőven elég.
0
0
0
0
kisteker avatar
Sziasztok!

Szerintetek a terv gépeimbe túl erős/gyenge tápokat raktam?
0
0
0
0
niteforce avatar
durva! 😃😃
na akkor meg vagyok nyugodva 😃 az lesz 😀
0
0
0
0
_AsheXp avatar
niteforce: Sztem a D6870 is elég erős, BC2 Multiba fullon, Metro 2033 Dx11 Very High a legnagyobb élsimités vagy 8 vagy 16, advanced dof: OFF Testellation: ON, minimum 55 FPS átlag 65, valahol 110-re is felmegy 😀
0
0
0
0
niteforce avatar
ok értem köszi.
bár lehet hogy nem kinzom hanem inkább beérem egy HD6870-el
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
niteforce írta:
gyenesmartin írta:
Az biztos, hogy nagyon fog melegedni a tápegység.Ezért nemárt később ezt is lecserélni.

de kb fél évig bírná?
Igen.
0
0
0
0
niteforce avatar
gyenesmartin írta:
Az biztos, hogy nagyon fog melegedni a tápegység.Ezért nemárt később ezt is lecserélni.

de kb fél évig bírná?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
0
0
0
0
niteforce avatar
értem.
köszi a választ, akkor lehet hogy HD6950 lesz, csak anyám is menjen bele 😀
mégegyszer kösz a segítséget 😀
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
niteforce írta:
nem akarom moddolni nem is olyat vennék hanem VTX3D-t.

de mondom mi van alatta :

-AMD Phenom B45 (Athlon X4) 126 W TDP a CPU-z szerint (igaz, ezt nem hiszem mert 4 pines a csatija, )
-4 giga RAM 1800 MHz-n megy, de visszaveszem ha kell
-2 rendszerhűtő venti (egyik ledes)
-2 vinyó (500Gb 160 GB 7200 rpm sata 2)
-1 égető IDE (ha kell cserélem satára)
-1 pár neon cső ezt kiveszem ha kell

A 4pines cpu csatlakozó 140w-ig bír leadni.A többi meg csak pár w-ott fogyaszt.
0
0
0
0
niteforce avatar
nem akarom moddolni nem is olyat vennék hanem VTX3D-t.

de mondom mi van alatta :