Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kornel77 avatar
hnemaria írta:
taskmgr: windows feladatkezelő 😀 tehát az maga a feladatkezelő, de max 2-3 százalékot szabadna ennie 😲

Ha kimegyek belőle,és vissza bele,akk meg más terheli...És nem tudom miért
0
0
0
0
hnemaria avatar
taskmgr: windows feladatkezelő 😀 tehát az maga a feladatkezelő, de max 2-3 százalékot szabadna ennie 😲

ha 1 gb ramra raksz 64 bitet, az ugyan az mint ha 32 bitet tennél rá, csak a windows mappa 10 GB vel több lesz, a driverek miatt 😀 ha 2gb re teszed ugyanez. ha 3 ra ugyanez, ha 4 re, akkor a 32 biten csak 3.5 gb körül tudod használni a ramot , a 64 bitesen pedig mind a 4gb t. na most akkor minek is a 64 ? 😃 +10 gigás mappáért? 😃
0
0
0
0
FoLey avatar
hnemaria írta:
sziasztok 😀 most rendeltem egy Gigabyte M6900 -as egeret 😀 4400 forint volt, azért kellet mert a mostaninak elromlott a bal gombja 😀 mi a véleményetek erről az egérről?
az hogy Optikai és nem lézeres, az mennyivel rosszab?? 3200 dpi- s amugy 😀

Kornel77: ott a feladatkezelőben a minden felhasználó folyamatait jelöld be, és a dwm.exe re rámész, delete gomb, leokolod, ujra kijön, ujra delete,és ok. ekkor kikapcsol az Aero, vagyik az átlátszó ablakok, stb....

amugy nálam 0% :S

Tetszik az egered jólnézzki 😃 ám már tudom,h mit fogok venni ha elromlik a mostani A4Tech XL-750BH-m ezt a gigabyte m6900-et 😃

Ám én is kérdeznék már Windows 7 x64-hez elég az 1GB vagy 2GB kell? jó sokfelöl hallottam,h akk érdemes használni ha 4-nél több meg blabla nemérdekel 😀

nálam is 0% 😀
0
0
0
0
Kornel77 avatar
akos328 írta:
Ez semmi de ha megnézed 50%-ban az asztali ablakkezelő terheli le, nekem az 2%, ott nem stimmel vmi.