Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
szevo avatar
Kösz a válaszokat,ebbe a gépbe többet nem fogok újítani de egy 500w táp jól jön majd ha új gépet állítok majd össze.😀
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Mondjuk Chieftec CTG 500W ~ 12-13k

Csak a legolcsóbb megoldást néztem, ami még jó. 😜 De vehet 500-ast is, többet nem fog enni. 😀
0
0
0
0
Lizard avatar
Mondjuk szerintem sem jó pont kicentizni a táp kérdést, pár ezressel többért már van 500-os, annyit meg megér a dolog a későbbiekre nézve!
0
0
0
0
Devis avatar
az én 5830-mat is egy chieftec 400-as szolgálja és bőven elég neki. Még tartalék is van kb 100W, de lehet h még több is.
0
0
0
0
niteforce avatar
egy 5830 nak bőven elég azzal a procival a 400 -as táp, ne vezesd félre.
még egy HD6950-et is visz azzal a procival a 400-as. (igaz akkor már nagyon melegedne vele)
0
0
0
0
jumbo avatar
szevo írta:
Na most lesz egy kis olcsó fejlesztés a gépben kétmagos proci(nem nagy szám egy mezei x2 3800-as) meg egy HD4830 videokártya.Tápot le akarom cserélni de nem tudom hogy milyet vegyek és nem akarok valami sz*rt venni és ebbe kéne a segítség.😀

400as tápokat felejtsd el.
Min 500 ast vegyél. kb:2000Ft al drágább a fentebb említett márkákból.
Indoklás:A tervben lévő gépnek elég a 400 as táp...De mivan ha mondjuk a vgat le szeretnéd cserélni egy jobbra...egy mondjuk 5830-asra....Akkor már kevés a 400 as táp!!!!
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Chieftec CTG 400W ~ 11k

Fsp Hexa 400W ~ 10k
0
0
0
0
szevo avatar
Na most lesz egy kis olcsó fejlesztés a gépben kétmagos proci(nem nagy szám egy mezei x2 3800-as) meg egy HD4830 videokártya.Tápot le akarom cserélni de nem tudom hogy milyet vegyek és nem akarok valami sz*rt venni és ebbe kéne a segítség.😀
0
0
0
0
jumbo avatar
SinnerS írta: