Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Osynho avatar
Ha táp nem öli meg a gépet, akkor vinni fogja szépen a játékokat. 😀 Monitort nem látok, de főleg full hd alatt játszható lesz legtöbb mai játék.
0
0
0
0
Xavi001 avatar
Hali erről a gépről tudtok nekem mondani valami bizakodót ? http://gepigeny.hu/usercomp.php?comp=46154

Arra gondolok h kb még ez a gép meddig vinné a játékokat.. mert most jön majd bele a VGA és az új Proci a sima Wolfdale hez képest
0
0
0
0
wdavid avatar
niteforce írta:
a 462-es sempronokat mióta lehet 2 magosítani?
1 mag van bennük.

bocsánat akk összekevertem a másikkal 😃
0
0
0
0
niteforce avatar
a 462-es sempronokat mióta lehet 2 magosítani?
1 mag van bennük.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
looserking írta:
Hali all valaki megrudná mondani meikkel járnék jobban ? AMD Sempron 2600+ S462 1.8GHZ 256kb Cache 333MHZ FSB vagy Intel Celeron 2GHz Northwood mPGA478 400mhz fsb 128kb cache

Ha esetleg érdekel van egy eladó amd sempron 2800+ am és egy intel pentium iv 2,4ghz em
0
0
0
0
wdavid avatar
azt lehet 2 magosítani is ha jól tudom 😃 persze olyan lap is kell hozzá 😃
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Egyik sem túl izmos mai viszonylatban.. Én az AMD-t választanám.
0
0
0
0
wdavid avatar
igen ezért kell visszavenni a felbontást mert a régi monitorok nem igen bírják a magasabbat 😃
0
0
0
0
FoLey avatar
wdavid írta:
nm 😃 találkoztam ilyennel párszor remélem neked is segít 😃

Reméljük ha csökkentett módban nemsikerült úgy megcsinálni,h drivert leszedtem és újra fel akk hátha ez megoldja,mert pedig fajin monitor lenne igaz régi,de jó 😃
0
0
0
0
wdavid avatar
nm 😃 találkoztam ilyennel párszor remélem neked is segít 😃
0
0
0
0
FoLey avatar
wdavid írta:
nem 😃 állítsd le nyugodtan miután visszavetted és utána tedd rá a másik monitort és kapcsold vissza😃

Rendben köszi majd megnézzem 😃
0
0
0
0
wdavid avatar