Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
nem.

ne vegyél 1156 os procit, halott platform. sztem erősebb VGA is belefér ennyibe.
ház táp kombinációkat nem ajánlom, inkább egy külön ház egy minőségi táppal.
0
0
0
0
Xavi001 avatar
Hali ez a gép megér ennyi pénzt ?
154 900 Ft

Processzor: Intel Core i7-860 2,8Ghz, magok száma: 4, foglalat: LGA1156, 8Mb Intel® Smart Cache, 3,46Ghz turbo frequency
Processzor hűtő: CoolerMaster X Dream i117
Alaplap: ASUS P7P55 LX, DDR3 2200(O.C.)/1600/1333/1066Mhz memóriatámogatás 16GB kapacitásig, 2db PCI-E x16 slot ( AMD Quad - GPU CrossFireX™ technológia ), 7.1 csatornás HD Audio ( VIA VT1708S )
Memória: Kingmax 8Gb DDR3 1600Mhz Hercules Series, dual channel mód
Merevlemez: Seagate 1Tb, SATA, 7200rpm, 32Mb cache
VGA: Sapphire AMD Radeon HD6750 1Gb DDR5, HDMI és DVI kimenet
Optikai meghajtó: Samsung SATA DVD író
Ház, tápegység: Gigabyte ház, 550W stabil tápegységgel
0
0
0
0
jumbo avatar
"Windowsunk lefoglalja a virtuális táblából az 512MB területet a videokártyának (és persze minden más eszköznek is foglal, amennyiben szükséges), majd megpróbál 4GB-t lefoglalni a fizikai RAM-nak, de hoppá, itt jön a probléma, annyi már nincs. Mit tehet ilyenkor? Lefoglalja az összes maradék helyet, mely - ez esetben - 3,5GB.
Tehát, annak ellenére, hogy gépünk fizikailag 4GB memóriát tartalmaz, csak 3,5GB lesz elérhető a rendszer számára, a maradék elvész. Ez nem ugyanaz, mintha a rendszer lefoglalna egy részt a fizikai memóriából a videokártyának, egyszerűen nem is tud róla, hogy létezik az a maradék memóriarész. Persze ez a mi szempontunkból lényegtelen."

"Egyéb problémák