Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
Ez komoly igen. Felhívtam a logitechet mondtam, hogy szar az egér görgője. Próbált mondani megoldást rá, de nemtudott. Ekkor kérte az alján lévő számokat aztán meg a lakcímünket és még azon a héten megjött az új egér. De ez mindegyik terméküknél így van. De ha még nem telt el 1 év akkor aztmondják, hogy vigyem vissza a boltba ahol megvettem. Ha nekem nem hiszel kérdezz meg más oldalon embereket.
0
0
0
0
jtrlvksz avatar
Hát nemhiszem, hogy normális dolog, legalábbis én nem tartom normális dolognak 😆 (szépen néznénk ki, ha ez normális lenne). Érdekes mindenesetre, de a hangminőséggel és a hangossággal is meg vagyok elégedve, pont ezért nincs kedvem visszavinni, aztán várhatsz rá egy csomót...
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Ezt kizártnak tartom, vagy csak egyszeri kivételes alkalom lehetett...
0
0
0
0
no avatar
gyenesmartin írta:
LobiDrg írta:
jtrlvksz írta:
Z323-al szintén ilyen gondom van, de én nem vittem vissza. Maxon van mindig, és szoftveresen állítom a hangot. És nekem is pár nap után jelentkezett.

Akkor ez végül is normális dolog ?Egyébként ha szoftveresen állítom akkor nincs ilyen probléma.
Vagy mondok egy jó dolgot aminek biztos, hogy örülnél. Felhívod a logitechet és megmondod a hibát. Küldenek egy ugyanilyen hangfalszettet és így lenne kettő. Én egérrel voltam így. Igaz nálam csak annyi volt a baj, hogy belül koszos volt, de küldtek egy másikat. A régit meg meglehet tartani. De ehhez sajna várni kell 1 évet.

Ez most komoly ? Ez elég hihetetlennek hangzik (nem kötözködésből mondom 😀 )
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
LobiDrg írta:
jtrlvksz írta:
Z323-al szintén ilyen gondom van, de én nem vittem vissza. Maxon van mindig, és szoftveresen állítom a hangot. És nekem is pár nap után jelentkezett.