Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
szevo avatar
Most húztam a processzort egy kicsit az lenne a kérdésem hogy maga a CPU terhelve 70C° de a CPU magok azok nagyon izzanak akár elérik 79 C°-is.Hogy a cpu magoknak tényleg kéne/lehet ilyen forrónak lenniük?
0
0
0
0
niteforce avatar
max akkor segíthet ha jobb hálókártyát veszel ha egy alacsony sebességűd van, amivel nem tud teljes sebességgel menni a net, akkor ha veszel egy jobbat akkor ki lesz használva a net. De általában egy teljesen átlagos alaplapi is jó.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Cooley írta:
tasiadam írta:
Ki lehet zárni a lagot? Most olvastam hogy új LAN kártyával ami kicsit combosabb kizárható a lag játék közben

Hatalmas tévedés. Csökkenthető, de a legtöbb esetben az internet szolgáltatóval, vagy a szerver kapcsolatával van gond, ezen nem segít egy új hálókártya.

nem 100%osan de nekem is vannak picik pl cod2-ben. egyik hibám a procim az szarakodik mert egy kalap* a másik hogy azért csak jobb egy picit drágább lan kártya mint egy alaplapi
0
0
0
0
Ducky avatar
melyik az a progi amivel játék közben lehet nézni a cpu terhelést az fps-t, és asszem a ram-ot és a videókártya memóriát??
0
0
0
0
Cooley avatar
tasiadam írta:
Ki lehet zárni a lagot? Most olvastam hogy új LAN kártyával ami kicsit combosabb kizárható a lag játék közben

Hatalmas tévedés. Csökkenthető, de a legtöbb esetben az internet szolgáltatóval, vagy a szerver kapcsolatával van gond, ezen nem segít egy új hálókártya.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
0
0
0
0
wdavid avatar
Cooley írta:
wdavid írta:
csak kíváncsiságból gondoltam megpróbálok összedobni egy inteles gépet annyiért amennyiért az AMDt venném 😃

tudnátok nekem alaplapot meg 4 giga ramot mondani ami viszonylag olcsó, az Intel core i5 2320 + HD6870 mellé úgy h ne legyen több mint 166 ezer? 😜

ami eddig megvan

táp: CTG500 500W 13K