Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
roba1996 avatar
és melyikkel járnék jobban 1150 vagy pedig 2011 el ?
0
0
0
0
csuz-li avatar
roba1996:

Megjelenési sorrend:
LGA 1155
LGA 1150
LGA 2011
LGA 1151

És nem, nincs benne logika... 😀
0
0
0
0
SuperPuma avatar
1150-1151
Meg ott van a 2011 csak nem tudom melyikkel együtt jött be és melyik változat mikor jelent meg.
0
0
0
0
roba1996 avatar
1155 foglalattól milyen sorrendbe jönnek a tokozások felfelé?
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
szerintem ja, ha a socket nem egyforma méretű, a hűtők szerintem azok, bár 775 be is belemegy a 771 kis vagdosással, szal sztem jó lenne
0
0
0
0
Kenzo avatar
Helló,egy kérdés a régi proci hűtőm beszart annak a foglalata 771-es szeretném kicserélni és az a kérdésem lenne hogy a 775 ös hütő jó-e lenne? (ám sima intel hűtőről van szó)
0
0
0
0
rollo avatar
Koszi a valaszt skacok 😀
0
0
0
0
Bronson avatar
Vagy NZXT Cam. én mostanában inkább ezt használom.
0
0
0
0
Puffin avatar
MSI Afterburnert tegyél fel. + riva tuner
0
0
0
0
rollo avatar
Szevasztok! Ma valtottam win 10-re es azt szeretnem kerdezni ,hogy milyen progi kell a gep kihasznaltsagat szeretnem latni jatek kozben ?
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
Vagy csak szimplán olvasási problémája van, nekem egy Seagate csinálta régen ugyanezt, aztán már felpörögni is alig akart míg végül használhatatlan lett S.M.A.R.T szerint is Status Bad 😆
0
0
0
0
MartinPapp avatar
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni.. 2hete van új Laptopom, eddig minden tökéletesen ment rajta, de az elöbb kikapcsoltam, és most újra elakartam inditani, de nem akar betölteni, 64 bit-es Windows 10 van rajta, megnyomom a főgombot, bekapcsol hallom, bejön a windows logo, látom az egeret is, sőt még a fényerőt is tudom állítani de ennél tovább nem megy, nem tölt be, hiába várok már fél órája ha nem több :/ Dell Inspiron 5559 a gép ha ez számit.
0
0
0
0