Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YoRHa 2B avatar
Vagy csak szimplán olvasási problémája van, nekem egy Seagate csinálta régen ugyanezt, aztán már felpörögni is alig akart míg végül használhatatlan lett S.M.A.R.T szerint is Status Bad 😆
0
0
0
0
MartinPapp avatar
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni.. 2hete van új Laptopom, eddig minden tökéletesen ment rajta, de az elöbb kikapcsoltam, és most újra elakartam inditani, de nem akar betölteni, 64 bit-es Windows 10 van rajta, megnyomom a főgombot, bekapcsol hallom, bejön a windows logo, látom az egeret is, sőt még a fényerőt is tudom állítani de ennél tovább nem megy, nem tölt be, hiába várok már fél órája ha nem több :/ Dell Inspiron 5559 a gép ha ez számit.
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
Halisztok
az érdekelne h lenyomjátok az ALT + num padon az 156 ot akkor £-t ír vagy ť ot mint nekem ?
Billentyűzet kiosztás hiába magyar v 101 gombos ugyanaz
0
0
0
0
r2d2 avatar
üzemidőt nem tudok mondani , sata kábel pedig teljesen új volt, még én vettem ki a zacskóból amikor be raktuk.
0
0
0
0
Manyik75 avatar
r2d2

Nézzétek meg a sata kábelt ha van másik cseréljétek.
Engem egyszer egy hibás sata kábel viccelt meg az egyik haver HDD-jét meg tönkre is tette :/
0
0
0
0
Puffin avatar
r2d2: gyári hiba... Milyen márkájú, típusú lemez?
0
0
0
0
r2d2 avatar
sziasztok lenne egy kiss problémám! haverom két HDD-t kapott, mind kettő új állítólag, be tettük, 100/100 as a HDD, át lettek másolva az adatok a régi HDD-k röl, pár óra múlva ki irta, a Hard Disk Sentinel hogy 100/60, aztán 100/20, végén már 100/8, mi az istentől romlik ennyire el a kondíció, mi lehet ez, szoftveres vagy hardveres probléma, vagy át másolási probléma, vagy párás a levegő, vagy a táptól? de annak meg mi köze lehetne a HDD-hez, meg köszönnék bármi nemű segítséget!
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
Kandroid vagy Windows Phone ?