Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
adam1253 avatar
Nem akartam egész annyira csak nemfigyeltem közben azt leállt a gép 😃 de már jó 😃
0
0
0
0
niteforce avatar
adam1253 írta:
Cpu frekvenciát 200 rol 240re

az nagyon sok

2-3 masával szabad eleinte haladni, mindgi utána prime 95. aztán már csak 1-et mindig. Így könnyen meg tudod állapítani hol a határ.
0
0
0
0
adam1253 avatar
Cpu frekvenciát 200 rol 240re de lehet elbénáztam valamit 😃
0
0
0
0
Osynho avatar
adam1253 írta:
Biosban porbáltam felhuzni és F10 ugye a mentés és ujrainditás azt megnyomtam és a gép leállt majd ujraindult és kérte hogy nyomjam meg az F2 a bios eléréshez majd vissza kellett állitanom gyári beállitásra

Még mindig nem írtad, hogy mit állítottál.
0
0
0
0
Devis avatar
E4500 2.2GHz et akarom tuningolni nagyon. Szeretnék venni egy olyan ventit amo nagyon jól hütt. Max 10 ezer. Léghütésea lehet csak. Mit ajánlotok??? Elöre is köszi a választ

Cooler Master Hyper TX3. kb 5 ezer forint körűl mozog és nagyon jó.

am van nekem egy 400W Mercury tápom is az többen dicsérik egyes oldalakon de nem értek a tápokhoz

mindkettő kukába való. fps chieftec ezek jók

Valaki tud nekem 40 ezer forintért vidi karit ? játékra persze a Wolfdale nevezetű géphez ,olyan kellene amit ha 6 magos gépet veszek pl a VGA jó lesz hozzá teljesítményben

nem néztem mostanában árakat, de ha találsz akkor gtx460 (nem SE verziót!) vagy 6850.
0
0
0
0
Xavi001 avatar
Valaki tud nekem 40 ezer forintért vidi karit ? játékra persze 😀 a Wolfdale nevezetű géphez ,olyan kellene amit ha 6 magos gépet veszek pl a VGA jó lesz hozzá 😀 teljesítményben
0
0
0
0
no avatar
E4500 2.2GHz et akarom tuningolni nagyon. Szeretnék venni egy olyan ventit amo nagyon jól hütt. Max 10 ezer. Léghütésea lehet csak. Mit ajánlotok??? Elöre is köszi a választ. 😀
0
0
0
0
adam1253 avatar