Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
Tud valaki olyan programot mondani ami tud kezelni WAV fájlokat és lehet vele zenéket vágni? Például van egy olyan zeném ami egy fájlban van vagy 12 zene. Ezeket szeretném különszedni. A kivágott rész jó volna, ha szintén WAV lenne
0
0
0
0
Matyi10 avatar
állásinterjút a titkos szolgálatnál..
0
0
0
0
Matyi10 avatar
nemkrisz11 írta:
Matyi10 írta:
http://www.canyoucrackit.co.uk/index.asp törd fel...😃 a birt titkosszolgálat állásinterjut kinál..

Ehhez nem értek...ez valami hexadecimális (16-os) számrendszer akar lenni?

nem tudom.. én ehhez nagyon kevés vagyok...😃
0
0
0
0
nemkrisz11 avatar
Matyi10 írta:
http://www.canyoucrackit.co.uk/index.asp törd fel...😃 a birt titkosszolgálat állásinterjut kinál..

Ehhez nem értek...ez valami hexadecimális (16-os) számrendszer akar lenni?
0
0
0
0
Matyi10 avatar
0
0
0
0
niteforce avatar
ebben az esetben az i5 a nyerő, erősebb mint a Phenom
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne össze vissza 😃
AMD v Intel?

http://www.olcso.hu/szamitogep/processzor/Intel_Core_i5_2400_processzor-arak_231444102.html
v
http://www.olcso.hu/szamitogep/processzor/AMD_Phenom_II_X4_980_processzor-arak_357652596.html
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket előre is!!!
0
0
0
0
DarthRoni avatar
értem majd mondom neki, köszönöm! 😃
0
0
0
0
Dante15 avatar
Sziasztok. Ez a videó kártya : GIGABYTE nVIDIA GT430 1GB DDR3 OC, belemenne ebbe az alaplapba: MSI G41M-P26, mATX, S775. (bocsi ha hülyeséget kérdezek de nem értek hozzá...)
0
0
0
0
Sanchez avatar
Akkor nyisson egy feladatkezelőt, és ott látni fogja, hogy nem 8GB az össz memória.
0
0
0
0
DarthRoni avatar
https://kepfeltoltes.hu/111201/8_gb_ram__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

tessék, lefotózta munkatáraam, itt pedig nincs írva h mennyi használható...
0
0
0
0
Kornel77 avatar