Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Matyi10 avatar
nemkrisz11 írta:
Matyi10 írta:
http://www.canyoucrackit.co.uk/index.asp törd fel...😃 a birt titkosszolgálat állásinterjut kinál..

Ehhez nem értek...ez valami hexadecimális (16-os) számrendszer akar lenni?

nem tudom.. én ehhez nagyon kevés vagyok...😃
0
0
0
0
nemkrisz11 avatar
Matyi10 írta:
http://www.canyoucrackit.co.uk/index.asp törd fel...😃 a birt titkosszolgálat állásinterjut kinál..

Ehhez nem értek...ez valami hexadecimális (16-os) számrendszer akar lenni?
0
0
0
0
Matyi10 avatar
0
0
0
0
niteforce avatar
ebben az esetben az i5 a nyerő, erősebb mint a Phenom
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne össze vissza 😃
AMD v Intel?

http://www.olcso.hu/szamitogep/processzor/Intel_Core_i5_2400_processzor-arak_231444102.html
v
http://www.olcso.hu/szamitogep/processzor/AMD_Phenom_II_X4_980_processzor-arak_357652596.html
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket előre is!!!
0
0
0
0
DarthRoni avatar
értem majd mondom neki, köszönöm! 😃
0
0
0
0
Dante15 avatar
Sziasztok. Ez a videó kártya : GIGABYTE nVIDIA GT430 1GB DDR3 OC, belemenne ebbe az alaplapba: MSI G41M-P26, mATX, S775. (bocsi ha hülyeséget kérdezek de nem értek hozzá...)
0
0
0
0
Sanchez avatar
Akkor nyisson egy feladatkezelőt, és ott látni fogja, hogy nem 8GB az össz memória.
0
0
0
0
DarthRoni avatar
https://kepfeltoltes.hu/111201/8_gb_ram__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

tessék, lefotózta munkatáraam, itt pedig nincs írva h mennyi használható...
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Ja,de ott írja zárójelben hogy (3,25 GB használható)

Mellesleg,szerintetek ha Furmark alatt keményen nyúzva a VGA eléri a 95 fokot,az még normális? 😃
0
0
0
0
Sanchez avatar
Start > Sajátgépre jobb klikk > Tulajdonságok. Telepített RAM. Ott lesz, hogy 8GB, és 3.2használható.
0
0
0
0
DarthRoni avatar