Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Master Killer avatar
nemkrisz11: Nem bírná el a rendszert?
0
0
0
0
nemkrisz11 avatar
Master Killer írta:
Az lenne a problémám, hogy amikor bekapcsolnám a gépet, nem történik semmi... a monitor készenlétbe marad..., de viszont a zöld állapotjelző folyamatosan világít mintha dolgozna a proci... és nem történik semmi.... régebben is csinált ilyet de mostanába nagyon gyakran... Mi lehet a probléma?

Hmm...én így kapásból a tápot hibáztatnám.
0
0
0
0
Master Killer avatar
Az lenne a problémám, hogy amikor bekapcsolnám a gépet, nem történik semmi... a monitor készenlétbe marad..., de viszont a piros állapotjelző folyamatosan világít mintha dolgozna a proci... és nem történik semmi.... régebben is csinált ilyet de mostanába nagyon gyakran... Mi lehet a probléma?
0
0
0
0
cseszka avatar
Nvidia vezérlöpultban.
0
0
0
0
niteforce avatar
Kornel77 írta:
Hello.
Azt szeretném kérdezni hogy bírom kikapcsolni a physxet? 😀

HD5830-al már alapból ki van kapcsolva, de nem is tudod bekapcsolni 😀
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Hello.
Azt szeretném kérdezni hogy bírom kikapcsolni a physxet? 😀
0
0
0
0
jasko avatar
biosfrissítés, de am vidd el informatikushoz,az majd megcsinálja neked rendesen 😃
0
0
0
0
Szotya avatar
Sziasztok!
Nekem az lenne a problémám, hogy unokatesómmal beraktunk egy Intel e5700-at (ami belemegy az alaplapba) először úgy kezdődött, hogy a bios csak 1.6-ot írt a 3 ghz helyett, ezért próbáltuk húzni de ott mindenhol warningot írt, hogy: Warning VGA ( valami olyasmi hogy nem garantálja hogy a videokártya rendesen tudja futtatni) másnap már belassult a gép halálosan (Windows betöltése 15 perc) 3. napra meg összeomlott a Windows ezért leformáztam aztán most a régi procival megy...
Legyen szíves valaki segíteni, mert ha nem tudom megoldani kidobtam az a 15ezer forintot :/
0
0
0
0
apetit1989 avatar