Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
Hagrid írta:
Egy 350W-os COdegen!
Elbírna egy Intel Pentium E6600-at és a mostani Vga-mat?(Ati Radeon X1650Pro 512MB DDR2)

persze
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
nagyon nem! Az egy szörnyen rossz minőségű és veszélyes táp! Sürgősen ajánlott cserélni mert nagyon könnyen kicsinálja a gépet. Pl erre
http://www.pcdiszkont .hu/4550/chicony-hipro-430w-atx-eatx-tapegyseg-oem Ez már egy olcsó de jó minőségű táp ami röhögve vinné!
0
0
0
0
Hagrid avatar
Egy 350W-os COdegen!
Elbírna egy Intel Pentium E6600-at és a mostani Vga-mat?(Ati Radeon X1650Pro 512MB DDR2)
0
0
0
0
hnemaria avatar
nekem sem volt régebben😞 de ha lenne is akkor sem azt használnám, hanem MSI afterburner 😀
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Volna egy kicsit hülye kérdésem..Találtam képet egy régebbi nvidia driverről 😃

https://kepfeltoltes.hu/111209/dsa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Na,és ennél egy csomó lehetőség van ott a bal szélén,lehet Oc-ni a VGA-t meg ilyenek..Nah nekem fele ennyi sincs ott,ezeket kivették az új driverekből vagy nálam van a gubanc? 😃
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Tökönszúrom magam. 😞
0
0
0
0
Cooley avatar
berki_zsolt írta:
HDD meghal?????????
:AS:AS::AS😃:ASD::ASD:AS😃:ASD

Csak eltűnnek róla az adatok, vagy végleg meghal? 😲

Miért, szerinted egy HDD örök életű, csak adatot veszíthet? 😀 Abban is rengeteg alkatrész van, ami végleg kipurcanhat. Rá kell ereszteni a HDDRegenerator-t meg a GetDataBack-et, ha azok sem segítenek, akkor kuka.
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Sosem jelent jót, ha egyszer csak eldobja az FS-t...
niteforce, elképzelehető, hogy nem menthetelen. De elsősorban az adatok visszanyerése lenne a mission, de attól tartok, spéci eszközök nélkül ez impossible.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
HDD meghal?????????
:AS:AS::AS😃:ASD::ASD:AS😃:ASD

Csak eltűnnek róla az adatok, vagy végleg meghal? 😲
0
0
0
0