Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
asztaliba persze, mobil 4 magos csak az i7 van, (én ezt találtam)
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Köszönöm és még1 ha lehet van olyan i5 ös ami 4 magos??
0
0
0
0
greenmelon avatar
LagMatyi írta:
Van valami beépitett vagy letölthető program ami jelen időben visszaadja azt amit a mikrofonba beszélek? Meg olyan is kéne ami felvesz

Ezt akármelyik DAW (Digital Audio Workstation) + egy egy ASIO képes hangkártya megoldja neked.
0
0
0
0
international avatar
LagMatyi írta:
Van valami beépitett vagy letölthető program ami jelen időben visszaadja azt amit a mikrofonba beszélek? Meg olyan is kéne ami felvesz

Windows-ra ha jól tudom nincs,de androidra meg iphone és ipod-ra van.
0
0
0
0
no avatar
0
0
0
0
niteforce avatar
patrikk911 írta:
az i5 2430m hány magos??

2 mag, 4 szál
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Sztem igen, PS2-vel működött, meg haveromnak a medal of honor is jó volt vele xbox-ra 😀
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
hardX írta:
NERO 😀

azzal lehet?
0
0
0
0
AlwinHD avatar
Ducky írta:
van vkinek logitech driving force gt? jó kormány?

Nekem van már több mint egy éve, megbízható masszív kormány, csak ajánlani tudom! 😀
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
Mivel írjak Xbox játékot? Nem jó a Clone CD, az IMGBURN meg szar. HELP!!!
0
0
0
0
greenmelon avatar
Kmisi99 írta:
rca to jack a neve.

Pontosan.

[LINK]
Itt egy csomó minőségű meg méretű ha esetleg netről akarnál rendelni, de ha bemész a helyi számtechboltba ott is tuti van.
0
0
0
0
no avatar
ez lesz az! 😃 ezt hogy hívják? mert én próbáltam "aux to jack"-re rákeresni, de ilyet még véletlenül sem találtam
0
0
0
0
greenmelon avatar
Caymane írta:
hi!
létezik olyan kábel ami aux csatlakozóbólból jack csatiba megy? ha igen, akkor lehet nagykerben venni?
amúgy a hifit (Sharp XL-UR250H) akarom rákötni a gépre.