Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kamaa avatar
valaki segítene?? egy hypercamhoz hasonló programot keresek amivel könnyedén fel tudom venni ahogy játszok! ha valaki ismer vmi jó programot az irja le pls😃 előre is köx
0
0
0
0
Norbi1996 avatar
Azt már próbáltam... Sikerült is.... Csak nincs kedvem minden adatot áátrakni.... MAjd újrarakom a cuccost úgyis...
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Köszönöm a segítséget!!:-) boldog karit mindenkinek!!😀😉
0
0
0
0
DCMAN avatar
másik fiok kezelése/uj fiok létrehozása/...irj be 1 nevet ....majd fiok létrehozása
0
0
0
0
adam1253 avatar
oppáá látom nem nekem irtad 😃
0
0
0
0
DCMAN avatar
vezérlőpult/felhasználói fiokok/fióktipus modositása
0
0
0
0
adam1253 avatar
LiteOn iHAS324 ez a dvd író tud lemezt túlírni ?
0
0
0
0
Norbi1996 avatar
Pontosítok😃 Hogy lehet rendszergazdáról átállítani általáos jogó felhasználóra a win 7-et?
0
0
0
0
international avatar
i7 ből van 2 magos és 4szál-os mobilban lásd core i7 2617M(http://ark.intel.com/products/54616/Intel-Core-i7-2617M-Processor-%284M-Cache-1_50-GHz%29)
amugy meg a corei3 2mag 4 szál 5%-al kevesebbat nyújt mint azonos órajelen járó 2 mag 4 szál-al rendelkező core i5.
0
0
0
0
niteforce avatar
asztaliba persze, mobil 4 magos csak az i7 van, (én ezt találtam)
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Köszönöm és még1 ha lehet van olyan i5 ös ami 4 magos??
0
0
0
0
greenmelon avatar
LagMatyi írta:
Van valami beépitett vagy letölthető program ami jelen időben visszaadja azt amit a mikrofonba beszélek? Meg olyan is kéne ami felvesz

Ezt akármelyik DAW (Digital Audio Workstation) + egy egy ASIO képes hangkártya megoldja neked.
0
0
0
0
international avatar
LagMatyi írta:
Van valami beépitett vagy letölthető program ami jelen időben visszaadja azt amit a mikrofonba beszélek? Meg olyan is kéne ami felvesz