Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
khaled98 avatar
kenedi98 írta:
Tartókkal van de lehet megvan a probléma mer proci felett balra van egy 2x4pines csati és aba nem raktam semmit .

abba kell rakni a tápról jövő 4pines csatit (milyen proci? vagy inkább mennyit fogyaszt?) nem muszáj a 8pin-t berakni
0
0
0
0
kenedi98 avatar
Tartókkal van de lehet megvan a probléma mer proci felett balra van egy 2x4pines csati és aba nem raktam semmit .
0
0
0
0
hnemaria avatar
kenedi98 írta:
Köszönöm a válaszokat megnézem egy másik memóriával.
az alaplapot eltartókkal csavaroztad a gépházhoz, vagy csak simán a vasra? 😆 😆 😆 😆
0
0
0
0
marci19970425 avatar
Van egy Samsung G2 portible 250 Gb-os küldős vinyóm és most nem akarja beolvasni csak villog kéken és ennyi van rajta vagy 200 Gb adatom ... Mit lehetne csinálni neki ? 😃 PLS HELP Ha lehet akkor a profilomhoz válaszoljatok THX :/
0
0
0
0
no avatar
kispatikas írta:
NagyZ írta:
kispatikas írta:
Sziasztok segítség kéne hogy miért fagy ki a gépem minden játék alatt egy idő után??és sistergő hangot adnak a hangszórók lefagyás után...iért van ez már nem tudom felfogni hogy mi baja lehet egyszer kitakarítottam a gépet és azóta ezt csinálja!!!!

Szerintem túlmelegszik. Hasonló volt nyáron, a régi gépemmel.

És mégis mi meleghet túl szerinted?

Nekem is volt ilyen. Amikor lefagyott a gép, fura kerregő hang jött a hangfalakból. Nálam kompatibilitási hiba volt. Asus P5QL PRO lapom volt, és 2x2 GB 1066-os ram. Az ASUS kicsit finnyás a ram márkák terén. Hiába írták a honlapon hogy támogatja a 2GB-os 1066-os ramot, nem mindegy hogy az milyen márka. A Geil ramokkal semmi gond nem volt, de a Kingmax ramokkal állandóan lefagyott. Szerintem próbáld ki más ramokkal ha van rá lehetőséged, lehet hogy az a gond.
0
0
0
0
kenedi98 avatar
Köszönöm a válaszokat megnézem egy másik memóriával.
0
0
0
0