Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
De nekem Intel Core 2 Duo E4500 2.2Ghz ~ 3.0Ghz van felhúzva és nem pentium dual valamim
0
0
0
0
dzsanni94 avatar
kipróbáltam de csak annyit csinál bekapcsolás után hogy halkan csipog kétszer de a ventilátorok mennek
0
0
0
0
Matyi10 avatar
dzsanni94 írta:
Üdv!Lenne egy olyan kérdésem ha a ramom elfüstöl akkor a gépnek kampec?
ja és nincs égés nyom és jó minden ellenálás rajta

nem mindig van rajta nyom.. ki kell probalni ...
0
0
0
0
dzsanni94 avatar
Üdv!Lenne egy olyan kérdésem ha a ramom elfüstöl akkor a gépnek kampec?
ja és nincs égés nyom és jó minden ellenálás rajta
0
0
0
0
wdavid avatar
szerintm ő azt akarta mondani hogy az a proci gyenge ahhoz a kártyához 😃 azért i5 nem kell hozzá 😃
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
niteforce írta:
nem az órajelével van a baj, hanem hogy dual core vagyis elég gyenge.
Ha veszel egy core 2-est ugyanilyen órajellel akkor már jó.

azt ne mond már hogy egy GT540-nek egy i5 kelljen
0
0
0
0
niteforce avatar
nem az órajelével van a baj, hanem hogy dual core vagyis elég gyenge.
Ha veszel egy core 2-est ugyanilyen órajellel akkor már jó.
0
0
0
0
no avatar
és milyen proci kéne akkor?? vagy esetleg 3.2Ghz? vagy mennyire kéne felhúznom?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Optimusz08 írta:
Nekem is LG GT 540 em van. Szerintem nem meríti semmivel. Nagyon jó kis telefon ám 😀

Amúgy nekme az lenne a kérdésem hogy E4500 2.2GHz ~3.0Ghz (HD4870 1GB)-os vgat kihasználná-e. Nem lenne cpu limitem?
Lenne cpu limit.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
almos írta:
Kitöröltem véletlen egy fájlt,ami kellett volna, hogy tudom visszahozni?

ha shift del akkor szopás
0
0
0
0
almos avatar
Kitöröltem véletlen egy fájlt,ami kellett volna, hogy tudom visszahozni?
0
0
0
0
no avatar
Nekem is LG GT 540 em van. Szerintem nem meríti semmivel. Nagyon jó kis telefon ám 😀