Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
DCMAN avatar
jaja ez az T9-es

és valaki tudna olyan gépházakat irni vagy linket dobni aminek kék a belseje vagy részben kék.

Aerocool Syclone II-n kívül
0
0
0
0
DCMAN avatar
valaki nem tudja véletlenül hol lehet kapni ezt a házat? Sharkoon Tauron Gamer PC ház.vagy esetleg sharkoon t28
0
0
0
0
Devis avatar
újra indítod a routert, és ha más az ip-d akkor dinamikus. megváltoztatni nem tudod ha statikus, ez a szolgáltatótól függ
0
0
0
0
Adam996 avatar
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy az ip címet hogyan lehet megváltoztatni olvastam olyanról hogy van dinamikus ip és azt honnan lehet megtudni hogy az enyém dinamikus e? Előre is köszönöm a választ!😃
0
0
0
0
Devis avatar
Mi az a BIOS frissítés és mire jó?
Esetleg érdemes-e megcsinálnom.

ha tudod h miaz a bios, akkor nem nagyon magyarázom mert a nevéből fakadóan kilehet találni. akkor ajánlatos ha régi a lapodés régi rajta a bios, esetleg egy olyan procit akarsz belerakni amit csak bios frissítéssel támogat.
0
0
0
0
wdavid avatar
lesz esetleg az új radeon kártyák között olyan ami 50K körüli áron lesz kapható van olyan jó (vagy esetleg jobb) mint a 6870?

a HD7750et néztem az olyan 30K körüli, de gyengébb a 6870nél 😜

SZERK: talán a HD7850 lenne vele egy árban ami 199$ és ahogy tudom ezek váltanák fel a 6800es szeriát
0
0
0
0
PhantomVII avatar
Mi az a BIOS frissítés és mire jó?
Esetleg érdemes-e megcsinálnom.
0
0
0
0
Devis avatar
router alján van egy ip, azt beírod url sávba, jelszót és felh. nevet is megtalálod a router alján, wireless beállítások és megtod
0
0
0
0
pamerdavid avatar
Oké megpróbálom!

na még egy utolsó kérdés!

Routernek a jelszavát hol lehet megváltoztatni?
0
0
0
0
Devis avatar
régen nekem is rögtön bedobta... nem tom miért szarozik annyit
0
0
0
0
pamerdavid avatar