Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Köszönöm! Alakul ez
http://kepfeltoltes.hu/view/161102/15566679N_vtelen2_www.kepfeltoltes.hu_.pnghttps://kepfeltoltes.hu/view/161102/15566679N_vtelen2_www.kepfeltoltes.hu_.png
0
0
0
0
hashimoto avatar
Próbáld meg a CPU-Z+GPU-Z párossal megnézni, ahogy nézem, "nem ismeri még" az adatbázis a hardvereidet.
A ramhoz meg annyit, hogy (lehet nem pontosan fogalmazok), a ddr miatt, azt a számot duplán kell nézni, és ha megnézed, 2x1064=2128 tehát az rendben van.
0
0
0
0
Puffin avatar
Delorien: és az hogy lehet hogy Atom procinak írja a 6700-at? Amúgy a memória az teljesen oké.
0
0
0
0
no avatar
Piero igyekszem 😃
volna itt még egy probléma amire még nem sikerült rájönnöm:
[img]161102/1386486173N_vtelen3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
0
0
0
0
Krissz avatar
zsoltdeak: Csakis a Pro verzio 😀 1607 es kiadásu ISO rol telepitettem újra most, HDD ről, eddig működik 😃

Most lett kész, jelenleg updatel. Annyit csinaltam eddig hogy felhasználtam a csodás Edge tudását, egy bonyolult feladatra ... leszedtem vele a Firefoxot, és ki is x eltem 😆 Következő reinstall ig hozzá nemlesz nyulva a Edge hez

Ez komoly? Ennyi hulladékot hozott még pluszba a 1607 es akkori Build updte?
https://kepfeltoltes.hu/161102/dasssd_www.kepfeltoltes.hu_.png
Jesus, gyomlálhatok megint gy darabig.

Most először telepitettem HDD ről, és eddig jónak tűnik 😃
0
0
0
0
Hunork avatar
tubatibi: hát én akkor is egy 16:9-es Freesync, esetleg ívelt monitort vennék 27", alacsony válaszidővel. Bőven elég lesz az neked, főleg abban a távolságban.
0
0
0
0
H-ECTOR avatar
Krissz: nekem is 4 gigás pendrive-om van, simán ráfér a win10 home 😆
0
0
0
0
maestro86 avatar