Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
LobiDrg írta:
Sziasztok.Van egy Ati 4870 1gb Silent efficiency vga-m és a minap gondoltam megnézem hogy mennyire melegszik Furmark alatt.Elindítottam kimentem cigizni és mire visszaértem addigra 84 fokra melegedett a gpu.Az szerintetek nem túl sok?

nekem 100°C-os volt a 9800GT.
0
0
0
0
no avatar
Superlompos írta:
Az a lényeg, hogy 90 fok fölé ne menjen, na meg persze felbontás és beállításfüggő, hogy mennyire melegszik a gpu ott is.

Tuningolva van a VGA, vagy alapórajelen ennyi?

Nincs tuningolva.Nagyon vigyázok rá 😀 A Furmark-on meg nem állítottam semmit a felbontáson kívül (1366*768).Ahogy felraktam már indíottam is 😀
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Az a lényeg, hogy 90 fok fölé ne menjen, na meg persze felbontás és beállításfüggő, hogy mennyire melegszik a gpu ott is.

Tuningolva van a VGA, vagy alapórajelen ennyi?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok.Van egy Ati 4870 1gb Silent efficiency vga-m és a minap gondoltam megnézem hogy mennyire melegszik Furmark alatt.Elindítottam kimentem cigizni és mire visszaértem addigra 84 fokra melegedett a gpu.Az szerintetek nem túl sok?
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Darkness írta:
Köszi! 😃 Csak azt nem értem, hogy a garantált le-fel töltés az 8/4 mbit. Ez mind szép és jó, csakhogy felfele eddig max. 8mbit el töltöttem, lefele meg el sem értem a 8mbit et. a Maximum eddig 7 volt.. 😃

nekem 6 megás van és 740el is töltöttem már
0
0
0
0
wdavid avatar
ezt nézzétek 😜 3 megás csomag havi több mint 7K

https://i42.tinypic.com/5uoiec.jpg

a poént az egészben, hogy multiplayerben laggolok, mint állat minden alkalommal, ha full a gfarika ha minimum 😜
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Osynho írta:
Tamas76 írta:
gyerekek egy 300W os FSP táp elbír egy E6550 et egy HD5670 el vegyítve? :$

El.

Köszii. 😀
0
0
0
0
Darkness avatar