Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
apetit1989 avatar
Nem kellett volna rögtön formázgatni.
Ki kellett volna venni a rackből és direkt csatlakoztatni alaplapi sata portra, és linux alól könnyen meglehet, hogy menthető lett volna az összes adat.
Én konkrétan foglalkoztam már olyan külső hdd-vel, ami windows alatt teljesen halott volt, linux alól probléma nélkül lementhettem mindent, aztán persze kuka, de legalább meg maradtak az adatok.
0
0
0
0
Devis avatar
pénteken tönkre ment a külső winyóm, röpke 500gb adat tünt el, ebből 100-120 gb fénykép volt. a w7 csak formázni akarja, ha rányomok hogy formázza akkor azt írja ki hogy nem sikerült a formázás.
valaki esetleg tud vmi komolyabb programot vagy megoldást? próbálkoztam 1-2 programmal, de mivel a winyót nem lehet felismerni ezért ezek se tudtak vele mit csinálni
0
0
0
0
niteforce avatar
jó persze, csak az egyik molexből 1 db 3 pineset ad, a másik meg 2-t vagyis 2 db ventit tudsz rákapcsolni
0
0
0
0
akos328 avatar
nem attól a 2 decibelltől leszek halláskárosult. Köszi szépen
még 1 kérdésem lenne. Amikor kerestem az átlakítókat találtam olyat hogy 1db 3pin, 1 db molex.
de volt olyan hogy 2db 3pin és 1 db molex, az is jó? vagy hogy van most ez?
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
akos328 írta:
Lenne 2 gyors kérdésem. Ez a Kolink ez milyen márka, milyen ventilátorokat gyárt mrt ezeket néztem 2*8 cm-set
Másik kérdésem ha csak 1 3 pines aljzat van az alaplapon akk. 1 venti megy rá, de én 2őt szeretnék, akkor 3 pin-molex átalakítót kel vennem?

Kolink halk, de 2 decibellel hangosabb mint a CM, ami olyan 22decibel. igen kell 1 átalakító
0
0
0
0
akos328 avatar
Lenne 2 gyors kérdésem. Ez a Kolink ez milyen márka, milyen ventilátorokat gyárt mrt ezeket néztem 2*8 cm-set