Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NTSC Jani avatar
cseszka írta:
Igazábol csak a venti vezérlést állitottam át,játékok alatt alig pörgött,viszont tul melegedett,és laggolt.Most 72C és a cooler 65%megy.Elégedett vagyok,majd tesztelem játék alatt is javult e a hejzet.Egyépként a gpu voltage 1.175V,ezt meddig szabad emelni h pl akár a 990-1000Mhz kihozzam a kártyábol,ha egyáltalán képes rá.975Mhz megvolt az alap fesszel.

Megmondom őszintén, hogy erre nem tudok pontos választ adni. minden videókártyánál más és más, hogy mennyi feszt bír el. sőt még azonos videókártyák esetében is előfordulhat, hogy nem lehet őket ugyanazon a feszen járatni őket.

Amúgy úgy vagyok vele, hogy látványos javulást nem lehet elérni a videókártya OC-val.
0
0
0
0
philips20 avatar
ps3 mat hogy lehet ki csipelni ?
0
0
0
0
cseszka avatar
Igazábol csak a venti vezérlést állitottam át,játékok alatt alig pörgött,viszont tul melegedett,és laggolt.Most 72C és a cooler 65%megy.Elégedett vagyok,majd tesztelem játék alatt is javult e a hejzet.Egyépként a gpu voltage 1.175V,ezt meddig szabad emelni h pl akár a 990-1000Mhz kihozzam a kártyábol,ha egyáltalán képes rá.975Mhz megvolt az alap fesszel.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Furmark alatt természetes, hogy 99%-on megy a GPU, hiszen az a dolga ennek a programnak, hogy minél jobban terhelje a VGA-t.

Igazából nemcsak a hőmérséklet miatt érdemes futtatni, hanem azért is, hogy a stabilitást is meg tudjuk vele figyelni.

Általában, ha fél óra Furmark után nem omlik össze az egész, akkor valószínűleg játék alatt se fog. Egy játék se kínozza meg ennyire a VGA-t.
0
0
0
0
cseszka avatar
Értem,akk maradhat igy,mert ugye furarkon volt max 73C egy pillanatra,utánna 72-71 ugrált le föl,viszont a gpu 99%aktivitáson ment,szal Pl BF3,Crysis 2 meg a többi game nem hajtja 99%-ban a gpu-t?