Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kornel77 avatar
djwarp írta:
Kornel77 írta:
djwarp írta:
Kornel77 írta:
Superlompos írta:
10 MHz tényleg nudli. Bár 10-20 MHz-eket érdemes húzni, mert úgy könnyen meg lehet találni, hogy meddig bírja a kártya. Azt is figyelembe kell venni, hogy támogatja-e a kártya a fesz emelést gyárilag.

Fesz emelés nélkül is jól meglehet húzni azért 😀

djwarp
feltelepíted,letöltöd..elindítod,bal felin kiválasztod a tetszőleges felbontást..általában azt amelyik felbontással játszol..Anti-analisinget állítasz ha akarsz (elsimítás)..kipipázod hogy Fullscreen..És a jobb felin.. Burn-test..hagyod 15 percig..figyeled a max hőmérsékletet..és utána nyomsz egy Esc-et a befejezéshez 😀

Elkezdtem de 52ről 83-ig felment a hője 😕

Nem olyan vészes az.. 😃
Msi Afterburnert szedd le..ott lehet húzni..És be lehet állítani hogy ahogy melegszik..úgy állítja be a hűtő sebességét 😀

De az ATI HD 4860-at jól lehet húzni?

Mindegyiket másképp.. De általában mindegyiken lehet húzni egy kis +-t 😃
0
0
0
0
Sicu33 avatar
Kornel77 írta:
djwarp írta:
Kornel77 írta:
Superlompos írta:
10 MHz tényleg nudli. Bár 10-20 MHz-eket érdemes húzni, mert úgy könnyen meg lehet találni, hogy meddig bírja a kártya. Azt is figyelembe kell venni, hogy támogatja-e a kártya a fesz emelést gyárilag.

djwarp
feltelepíted,letöltöd..elindítod,bal felin kiválasztod a tetszőleges felbontást..általában azt amelyik felbontással játszol..Anti-analisinget állítasz ha akarsz (elsimítás)..kipipázod hogy Fullscreen..És a jobb felin.. Burn-test..hagyod 15 percig..figyeled a max hőmérsékletet..és utána nyomsz egy Esc-et a befejezéshez 😀

Nem olyan vészes az.. 😃
Msi Afterburnert szedd le..ott lehet húzni..És be lehet állítani hogy ahogy melegszik..úgy állítja be a hűtő sebességét 😀

De az ATI HD 4860-at jól lehet húzni?
0
0
0
0
Kornel77 avatar
djwarp írta: