A procit ott húztam, mindkét gépen. Videókártyát húztam csak programmal. 😀
Csak az a gond, hogy a procin nem szeretnék többet húzni a gyári cooler miatt. S a ram frekvenciája csak akkor növekszik ha a procit is húzom... legalábbis annál az alaplapnál nincs lehetőség a külön tuningra... 😞
Lenne egy kérdésem, hogy miért van az hogy a DDR 1 -es RAM- ból a gép csak 200 MhZ -t tud kihozni? Pontosabban a proci tuning hozott még rajta 29 MhZ -t, így 229 MhZ-n fut.
A ram tipusa: DDR 1 pc 3200 400 MhZ 1 GB
2 db. van benne a gépbe, Dual Channel -en működik.
Ez a tesóm gépénél van így. AsRock 775 DUAL VSTA alaplappal.
Még kezdő vagyok és egy gépet akarnék összeállítani.Megmondanátok mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? https://gepigeny.hu/usercomp.php?comp=54111 A véleményeket oda kérném mert ott könnyebben megtalálom őket
onlinegame18 írta:
de a 960T hatmagosítható, szval kapja az ívet rendesen😃
Hatmagos phenom II vs a majdnem leggyengébb I5.[LINK]
Fejleszthetőségből Intel. Míg az AMD-nél szinte ez a legerősebb procija, és már nem is nagyon lesz fejleszthető.
De egyáltalán nem biztos, hogy feltudod oldani azt a plusz 2 magot.
Azt vedd meg amelyikre van pénzed.
Sztem a 960 ár/értékben a legjobb. bár az I5 jobb, de nem hiszem h megéri azt a csomó pénzt. Játékra is tökéletes sztem.
Azt viszont nem értem miért kell a gyári ventit a kukába dobni rögtön. bár az enyém csak 2 magos de ereeti hűtővel elvan mint a befőtt, 30°C főlé még sose ment.
onlinegame18 írta:
AMD phenom2 x4 960T ről valaki valami tapasztalatot? vagy I5 jobb lenne(2500k) és ha igen megéri az árban a különbséget? játékra lenne használva, CPU cooler szokásos AMD kuka?
Az I5-ös a legjobb játékra. De amúgy bőven elég lenne egy i5 2300 47K-ért. Igaz itt a tuning kizárva. De ez is jóval erősebb, mint az AMD.
AMD phenom2 x4 960T ről valaki valami tapasztalatot? vagy I5 jobb lenne(2500k) és ha igen megéri az árban a különbséget? játékra lenne használva, CPU cooler szokásos AMD kuka?