Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Szerintetek mennyit tobna egy Logitech Z313 hangzásán egy jobbfajta hangkártya ?
0
0
0
0
herbyke avatar
[quote][b]herbyke írta:[/b]
[quote][b]Flash írta:[/b]
Ember, nem kéne beszólogatni a kollégának, aki csak segíteni próbált, mivel, te olyan sík vagy, hogy még tippelni sem tudsz a saját problémádat illetően... szóval a betegségeket nem kéne a PC-hez hasonlítani.

Csakhogy ne beszéljek mellé: Proci ki, tisztítás, proci vissza. Ha ez nem segít akkor vegyél 2x4GB ramot, és meg van oldva. Ha ez sem, akkor vágd ki a p!csába azt a szutyok Giga lapot![/quote]

Proci ki , tisztitás, proci vissza....ramok vissza mind a 4.

újraindítás, Cpuz 8192 mb ram. aida64 8192 mb,
winfos: telepített memória 8 gb, használható 4gb.Csak azt nem értem miért van 4 slot, ha csak 2 őt használhatok???
0
0
0
0
herbyke avatar
Flash írta:
Ember, nem kéne beszólogatni a kollégának, aki csak segíteni próbált, mivel, te olyan sík vagy, hogy még tippelni sem tudsz a saját problémádat illetően... szóval a betegségeket nem kéne a PC-hez hasonlítani.

Csakhogy ne beszéljek mellé: Proci ki, tisztítás, proci vissza. Ha ez nem segít akkor vegyél 2x4GB ramot, és meg van oldva. Ha ez sem, akkor vágd ki a p!csába azt a szutyok Giga lapot!

Lehet az lesz......fos a giga😞
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Foobarnál a kimenetet mire állítsam be?:ASIO4ALL V2 vagy Xonar d1 asio?
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
herbyke írta:
legfrirssebb biost hová frrisítsem??

Giga p55 udl 3 32 gb ramot kezel...dr house....most segíts...

a P55 az sokat kezel, nem 32-es win7ed van?
0
0
0
0
Flash avatar

Csakhogy ne beszéljek mellé: Proci ki, tisztítás, proci vissza. Ha ez nem segít akkor vegyél 2x4GB ramot, és meg van oldva. Ha ez sem, akkor vágd ki a p!csába azt a szutyok Giga lapot!
0
0
0
0
herbyke avatar