Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
philips20 avatar
tasiadam írta:
philips20 írta:
Hogy lehet bekapcsolni az sli t ?

asszem az nvidia drivernél

de nem találom
0
0
0
0
jtrlvksz avatar
niteforce írta:
fordítsd meg a csatlakozót.
a piros ami a ventibe megy ne a sárgához hanem a piroshoz csatlakozzon

Kössz, megoldottam 😃
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
philips20 írta:

asszem az nvidia drivernél
0
0
0
0
philips20 avatar
0
0
0
0
niteforce avatar
fordítsd meg a csatlakozót.
a piros ami a ventibe megy ne a sárgához hanem a piroshoz csatlakozzon
0
0
0
0
jtrlvksz avatar
na de hogyan kössem 5V-re 😃
0
0
0
0
niteforce avatar
úgy lehet hogy 5V-ra kötöd és akkor kevesebb megy.
0
0
0
0
jtrlvksz avatar
Hali! Most vettem egy ventillátort. Nem nagyon konyítok hozzá, szóval pls nézzétek el nekem 😆 Szal ráraktam a 4 to 3 pin átalakítót, és beszúrtam. Gond az vle, hogy nem tudom szabályozni a sebességét, még feszültség visszavevésével sem. Rakjam át molex-es csatira, ami 2 pinesre redukálja a 4 pint, és akkor lehet már szoftveresn kisebb feszt adni neki?
0
0
0
0
no avatar
Persze h tudtatok segíteni új alkotásom:laplap: ASRock 785GM -S3 15K proci: AMD Phenom II X4 960T 31K RAM: Crucial 8GB 2x4GB KIT DDR3 7,500 Ft HDD: 500 GB 7200 RPM.táp: Chieftec iarena 500W 10K VGA: ZOTAC Geforce GTX560Ti 59K ház: Thermaltake V3 10K
0
0
0
0
GAMER2 avatar
Szia! Ez serintem eleg szar tap,en vennek vmi normalisabbat.Pl😶FX,Corsair,Chieftech,ADATA,ENERMAX

Remelem tudtam segiteni😀
0
0
0
0
no avatar
Processzor: AMD Phenom II X6 1055T
Alaplap: Gigabyte GA-M68MT-D3P
Videokártya: nVidia GeForce GTX560 1GB GDDR5(256bit)
Memória: 8GB DDR3 1600Mhz
Merevlemez: 1TB SATAII
Optikai meghajtó: Samsung 22x DVD super multi író
Tápegység: 565W 14cm cooler PFC! ehez ez a hűtő van ez [LINK] köszi niteforce ha tucc segítsél légyszi!!😕
0
0
0
0
Flash avatar
simon7109 írta: