Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
kalashnikoff avatar
number6 írta:
Pls help😕 és a 3gb vidikariban mirejó több fpsem lesz?(gtx550ti)

A Club3d GTX 550Ti lehet hogy 3Gb-os, de DDR3-as. Parasztvakítás az a 3Gb. De kisebb felbontáson és kisebb grafikai beállításon jó "lehet".
Valamivel több fps-lesz, de nem sokkal.
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
number6

Attól függ milyen beállításon játszol. GTX550 Tivel el leszel egy darabig, perse FullHDban maxon nem (ott most sem elég) Beállítás függő minden!

GTX550Ti 3Gb meg nagy lenyúlás.
0
0
0
0
no avatar
Pls help😕 és a 3gb vidikariban mirejó több fpsem lesz?(gtx550ti)
0
0
0
0
Devis avatar
lol 8400 gs 😆
de azért az 5870 az már jó cucc főleg cf-be 😃
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
[LINK]

Nézzétek a videokártyákat 😆DD
Choices:
NVIDIA GeForce 8400GS 256MB x 2
Supports NVIDIA® SLI™ Technology
ATI® Radeon 5870 1G x 2
Supports ATI® Quad-GPU CrossFireX Technology
Support Micorsoft DirectX 11
0
0
0
0
no avatar
Help meddig bírná a gépem fejlesztés nélkül kb?
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
Sziasztok!
Van egy TPlink TL 460 routerem. És Digi netem. Külön ilyen bejelentkezős net ez (20megás) Most az csináltam hogy kihűztam a gépből a netet, és belerakam a routerbe. Van egy olyan kábelem aminek mindkét végén van csatlakozó, egyik be a routerbe másik a gépbe. Megy a gépen a net, semmit nbem csináltam, még csak telepítőt sem raktam be. Van egy iPhone 3Gsem, hogyan tudnék rá csatlakozni a routerre? Pls help!
0
0
0
0
niteforce avatar
nem nagyon...
max egy okostelefonról megosztod a hálózati 3G-t.
0
0
0
0
gytomi avatar
Sziasztok!!
Tudok router nélkül Wifit-csinálni??
Ha igen hogyan??

Előre is köszi!
0
0
0
0
szolnokiferenc 23 avatar