Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
GAMER2 avatar
looserking írta:
GAMER2 írta:
[LINK] En ezt vennem mert ez meg jo esetben 6 magosithato is😃

AMD-t nem veszek

Miert?😂 Azert halkan elarulom hogy szerintem a felso-kozep kategoriaban ez a legjobb ar\ertek aranyu processzor😶
0
0
0
0
robiiikaa avatar
Segítsetek. Azt szeretném kérdezni,hogy feltettem a Driver San Francisco-t,és updatel-tem,crack-eltem,és amikor törölni kéne az Ubisoft Game Launcher mappát az App Data\Local\ mappából nincs bent olyan :/ 3x raktam újra,és nem találtam. Valaki segítene? Ide írjon,vagy a gépemhez,köszi előre is. 😀
0
0
0
0
niteforce avatar
looserking írta:
GAMER2 írta:

AMD-t nem veszek

amúgy miért nem?
0
0
0
0
DCMAN avatar
ha komplett gépet akarsz összerakni pl más-más oldalrol az elég huzos...
gépház,táp,winyo,dvd iró,alaplap,proci,ram,vga,..ez 8 különböző alkatrész ha mindenegyes alkatrészt más és más oldalrol veszel akor elég kemény összeg jönne ki mert mindenhol más és más a szállítási költség is bár tényleg általánoságban 1500 hol több hol kevesebb....ha meg találsz egy jó olcso oldalt akor onnan összeválogatod a cuccokat és kész
0
0
0
0
akos328 avatar
Igen tehát nagyon neki kell állni számolni hogy a legolcsóbb.
0
0
0
0
DCMAN avatar
na ez nagy talány szerintem mert ha egy adott oldalrol válogatod össze a gépet/alkatrészeket akor a szállítás nem vészes de ha pl ugy veszel 1 adott alkatrészt hogy beirod árgépbe pl és amit legelsőnek ad ki oldalt ami a legolcsobb is azt választod akor több oldalrol is rendelni kell és ugye ott van még a szállítási költség is...
0
0
0
0
akos328 avatar
ez attól függ hány boltból veszed, mert egy 1500Ft-os átlaggal boltonként számolj a kiszállítással.
Ha van a közeledbe vmi nagy város érdemes oda elmenni.
De ha kiválasztasz mondjuk 2 boltot *** meg mondjuk wox copmuter, akkor olcsóbb. ha külön rendeled
0
0