Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
xoki avatar
visor26114: hát úgy tűnik akkor új monitor lesz belőle. Mivel még garancia alatt van ez az új igy elég könnyen elbirom adni kb az eredeti ár háromnegyedéért... és most biztos olyan veszek amin legalább 3 fajta van, hogy ne járjak igy megint 😃
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
Piero : én használtam 2GB vel W10 x64 et, nem azt mondom h szélsebes volt, de nem is volt olyan könyörtelen de ja, 4GB vel sokkal jobb.
0
0
0
0
visor261 avatar
Hát hallottam már olyanokat hogy a kártya amin volt mindkettő kimenet amikre rádugva jobb jelet adott mint amikor az átalakítót közberakta... de átalakítóknál is lehet minőség eltérés meg minden...

Ne is mond a lg22m37a-b se olyan régi és rajta is csak vga... valamelyiken meg van vga,dvi,hdmi is...

Hát szerintem az átalakító inkább egy ideiglenes megoldás lenne és ha a kártyádat nézzük akkor biztos hogy új monitor. Mert szépen skálázódik a vga, felmehet a jel olyan 2-4k felbontásra is viszont romlik a minőség ahogy nő az adatátvitel... ellenben a hdmi megtartja a képminőséget és mivel a kártyádon egy 2.0 hdmi fej van ezért felmehet akár 8kra is a felbontás vagy 120hzre amelyiket választod.
0
0
0
0
reszler112233 avatar
Ha van keret monitorra megéri, de ha nincs akkor átalakító olcsóbb verzió.
0
0
0
0
xoki avatar
visor26114: Hát a monitort úgy kb fél éve vettem meg és nem tudtam hogy már az új vgakon nincs ilyen bemenet. (Mondjuk az is rejtély számomra hogy miért csak ez van a monitoron, mivel elvileg nem olyan régi fajta...) vga-n meg ugyebár van hdmi, dvi-d meg display port... akkor szerinted a legjobb venni egy hdmi monitort inkább és nem átalakítóval bajlódni?
0
0
0
0
Puffin avatar
Elvitték a monitort már.
0
0
0
0
visor261 avatar