Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
patrikk911 avatar
Okés am egy 10 esnél nemtöbbet
0
0
0
0
niteforce avatar
hangkártyából ha átlag felhasználásra kell akkor mindenképpen ASUS max, creative.
0
0
0
0
GAMER2 avatar
Mennyi pénzt szánsz rá?
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Hangkártyákból milyen árértékbe vegyek és milyen márkájút?
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Athlon 64 x2 4400+ meg egy 8800 GTS..mind a kettő totál tuning alatt 😃 egy 370W-s Trust táp tart életbe 😃
0
0
0
0
niteforce avatar
ja, az AM2-es gépembe az a noname 300-as van amit Superlompos adott és megy 😃
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Ha Mercury-nál nem jobb, akkor ott valami gáz van. 😆

Ezek mind életveszélyes tápok. Mármint nagy fogyasztású gépek számára. Régi gépekre lehet kötni, mert attól a 100 W terheléstől nem omlanak össze a "400W"-osak se azokból.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Nem vásárlás céljából kérdeztem. Csak arra voltam kíváncsi, hogy jobbak-e a Codegen, HKC, Mercury, LC-Power stb. tápoknál.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
A DTK tápegységekről mi a véleményetek?
0
0
0
0
GAMER2 avatar
toto9307 írta:
GAMER2 írta:
Amd Phenom2 1100T 😉

niteforce írta:
nekem is gyorsan merül a teló, intenzívebb használatban egy fél nap alatt simán lemerül... Sajnos okostelefonoknak ez a hátránya

Ahh pedig epp most gondolkozok egy ZTE skate-en😕

Errol a mobilrol van vmi velemenyed?Azon kivul hogy oriasi😆

osztálytársamnak is ilyen van és nincs vele semmi gond egésznap toljuk a youtube-ot rajta meg a hasnlókat 😃 😃

Akkor lehet ez lesz😃
0
0
0
0
GAMER2 avatar
de jo hogy vki megnezte😂
0
0
0
0
wdavid avatar
Pisuka írta:
Srávok szerintetek melyik a legnagyobb proci ami belemegy a lapomba?AM3 procit lehet bele rakni?

abba nem lehet AM3as procit tenni mert AM2 a socket típusod nem AM2+ 😃

amiket bele tehetsz azokat itt találod 😃

http://www.cpu-up grade.com/mb-MSI/K9N_Neo_V3_%28MS-7369%29.html