Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
levi27 avatar
És a 25ezres árkategóriában lehet valamelyiket nyitni? Lehetőleg DDR3 támogatásút.
0
0
0
0
niteforce avatar
levi27 írta:
akos328 írta:
Úgy tudom 1-2 x3-as Athlonok, vagy Phenomok, nem tudom mindig keverem őket, van amelyik 4 magosítható.
De ez nem így megy, 1-2-re, ehhez alaplap is kell, Core Unlockeres. Bár nincs kizárva h egy BIOS frissítéssel is megoldható.
Ha ilyen a lapod akk nincs gond.

A lapom ilyen azért kérdezem 😃

Az Athlon II X2-t nem lehet többmagosítani, abban 2 mag van
0
0
0
0
levi27 avatar
akos328 írta:
Úgy tudom 1-2 x3-as Athlonok, vagy Phenomok, nem tudom mindig keverem őket, van amelyik 4 magosítható.
De ez nem így megy, 1-2-re, ehhez alaplap is kell, Core Unlockeres. Bár nincs kizárva h egy BIOS frissítéssel is megoldható.

A lapom ilyen azért kérdezem 😃
0
0
0
0
akos328 avatar
0
0
0
0
levi27 avatar
Helló!
Az AMD Athlon II X2 260-ban van valami unlockolható? Ha nincs kb ilyen árban(21-25k) tudtok valamit ami ettől gyorsabb /akár unlockkal/ procit ajánlani?
0
0
0
0
akos328 avatar
Köszi, majd max megfordítom a csatit aztán beletuszkolom, vagy kicsit levágok a műanyagból...
0
0
0
0
niteforce avatar
Thermaltake Thunderblade 8CM ventit ajánlom van belőle, piros, zöld, kék.
Adnak hozzá egy átalakítót, ami a molexet alakítja 3 pines csatlakozóvá (igazából persze 2...)
nekem is van egy, és elég jó, bár 5V-on nem sok haszna van.
0
0
0
0
akos328 avatar
Vki tudna mondani 1000-1500 ft között egy kék ledes 8cm-es házventit?
Fontos h olyan kéne, már ha létezik, h átalakító nélkül 4pin-es molexból kapja az áramot, ugyanis ha 3pines, akk a ház hátuljából nem fog az alaplapom elejére érni.
Márka igazából mind1, ne sipítson az a lényeg, ha nem ledes az se baj, de ha igen akk kék legyen.
0
0
0
0
no avatar
Üdv!