Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
Van a SpeedFan program és hol tudom az alaplapi venti fordulatát lentebb venni? hangos mert 3ezren van 😞
0
0
0
0
cadillacv8 avatar
egyrészt pici...másrészt hiányos a talpa..3részt..szemüvegben kell nézni...óccó kinai vacak ...😆
1 hétig fel sem állnék mögüle 😆

[LINK]
0
0
0
0
simon7109 avatar
am ehhez:
http://www.alza.sk/27-samsung-t27a950-cerny-d244981.htm
mit szóltok?😃
nagyon szép kis monitor csak picit drága:S
0
0
0
0
apetit1989 avatar
az alza.sk -n mindig is voltak ilyen bakik. Nekem hoztak le egyszer alaplap helyett nyomtatót.
0
0
0
0
simon7109 avatar
itt
http://www.alza.sk/23-led-lg-ips236v-pn-d238345.htm
mi az anyámért írják azt,hogy 8ms a válaszideje?amikor az LG oldalán is 5ms van írva...
a vicces az,hogy itt van ugyanazon az oldalon ugyan az a monitor más árral😃
http://www.alza.sk/23-lg-ips236v-pn-d305151.htm
0
0
0
0
cadillacv8 avatar
Én anno szereztem kalirátor tappancsot...csináltam fényképet az állványról..saját tesztképet a környékről...a tn-panaelesen bekalibrálva is elégé eltérő kép lett a valósághoz képest...a P-mva panelesen nagyjából jó,de a 244-t-n úgy nézett ki mintha,egy kisméretű ablakon néztem volna a valóságot...semmi műviség,pont olyan randa volt minden a képén mint a valóságban 😆...nem annyira szép ,de élethű:-)
A gyártók szeretik kiszolgálni azt hogy szebbenk szeretnénk látni a dolgokat mint a valóságot...ez a tv-knél is látszik,túl ragyogó ,túl szines..ha megnézed a valóságot csalódsz benne elképzelhető..
Az első film amit megnéztem a samun az a verdák 2-volt...2 óra szájtátás 😆 igaz ha ful hd monitort veszel,divix,dvd,stb felejtős...egyszer megnézel egy jó Bd25-öt mást nem fogsz kívánni 😆 lehet hogy 20-30 Gb de odab.sz..
0
0
0
0
simon7109 avatar
Én játékra és filmekre használnám szal akkor rendben van😀